حدیث روز

  • امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
4
مشاور رئیس جمهور در گفتگو با کردتودی:

اتفاقات غزه نشانه پایان عمر رژیم غاصب صهیونیستی است

  • کد خبر : 21330
  • 13 آبان 1402 - 12:59
اتفاقات غزه نشانه پایان عمر رژیم غاصب صهیونیستی است
مشاور رئیس جمهور گفت: اتفاقات افتاده درغزه نشانه پایان عمر رژیم غاصب صهیونیستی است و این امر برای جبهه مقاومت دستاوردی بسیار مهم است.

حجت‌الله عبدالملکی مشاور رئیس جمهور در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کُردتودی، اظهار داشت: سالهای زیادی به پایان عمر رژیم صهیونیستی نمانده است این رژیم این روزها با اقدامات خود علیه مردم بی گناه و بی دفاع غزه روزهای پایانی عمر خود را می‌گذراند.

وی گفت: این روزها برای نابودی اسرائیل اجماع جهانی در حال شکل گرفتن است همه تحلیلگران برآن هستند که فشار برغزه کاهش پبدا خواهد کرد و این نتیجه اجماع جهانی در شکل سیاسی آن است که این برای جبهه مقاومت دستاوردی بسیار مهم است.

مشاو رئیس‌‌ جمهورعنوان داشت: جبهه مقاومت این روزها کار نهایی را به سرانجام خواهند رساند و آن کار، نابودی این رژیم غاصب است که امیدواریم به زودی جهانی بدون رژیم کودک کش را نظاره‌گر باشیم.

عبدالملکی خاطرنشان کرد: وی اضافه کرد: کارشناسان و اقتصادان های جهانی به صراحت گفتند آمریکا برای اینکه اقتصادش به تعادل برسد نیاز به ایجاد بیماری برای کنترل جمعیت دارد و لذا برای موجودیت اقتصادی خود اقدام به ایجاد و شیوع بیماری می کند.

مشاور رییس‌ جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی با اشاره به اینکه همه مردم دنیا بردگان اقتصادی آمریکا هستند، ادامه داد: آمریکا بیش از ۲۰۰ تحریم علیه مردم دنیا اعمال کرده است و مردمان این کشورها دچار مشکل اقتصادی شدند.

مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی اضافه کرد: اسرائیل مهمترین ضربه اقتصادی جهان اسلام را وارد کرده است، به طوری که ما کشورهای اسلامی ۱۵ درصد جمعیت دنیا را داریم اما کمتر از ۱۰ درصد تولید را داریم و عامل آن هم سیاست های خبیثنانه و پلید اسرائیل غاصب است.

وی اظهار کرد: با بروز جنگ غزه، بیداری ملت‌های جهان و جدا شدن صف آنها از دولت‌هایشان رخ داده و این امر همزمان با ۱۳ آبان که روز مبارزه با استکبار جهانی است بیش از هر وقت دیگری خودش را نشان داده و خواهد داد.

انتهای پیام/

 

 

 

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=21330
  • ارسال توسط : گ ظ

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.