حدیث روز

  • امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
1

ابراز انزجار کُردستانی‌ها از رژیم سفاک صهیونیستی

  • کد خبر : 19436
  • 27 مهر 1402 - 14:12
ابراز انزجار کُردستانی‌ها از رژیم سفاک صهیونیستی
شهروندان سنندجی عنوان کردند؛ شکی نیست که هیچگاه ظلم و ستم در هیچ دوره و مقطعی پایدار نبوده و با ایمان و اراده متکی به امداد الهی پیروزی محقق خواهد شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کُردتودی، رژیم جنایتکار صهیونیست با کشتار وحشیانه کودکان و زنان و سالخوردگان غزه فاجعه‌ای انسانی را رقم زده است به گونه‌ای که اخبار و تصاویر منتشر شده در رسانه‌های مختلف حاکی از وضعیت وحشتناک غزه است که با بمباران بسیاری از مناطق بویژه بیمارستان اتفاقات دردناکی به تصویر کشیده شده است.

قطعاً مردم مسلمان و آزادگان جهان چنین ظلم و ستمی را نخواهند پذیرفت و این جنایات ضد بشری توسط همه مسلمانان محکوم است و بالطبع نیز کُردستانی‌ها از طلاب و دانشجویان گرفته تا دانش‌آموزان و کادر بیمارستان و مردم انزجار خود را از رژیم سفاک صهوینیستی اعلام داشتند و با شعار مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا  اعلام همبستگی خود را با ملت ستمدیده فلسطین ابراز کردند.

شکی نیست که هیچگاه ظلم و ستم در هیچ دوره و مقطعی پایدار نبوده و با ایمان و اراده متکی به امداد الهی پیروزی محقق خواهد شد.

اجتماع مردمی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و محکوم کردن جنایات هولناک رژیم کودک‌کُش اسرائیل در حمله به بیمارستان در سنندج برگزار شد.

شعارهای ما جواب دندان‌شکن به جنایات صهوینیست‌هاست

یکی از شهروندان سنندجی که با پرچم الله اکبر و فلسطین همیشه زنده است فریاد مرگ بر اسرائیل را سر می‌داد در گفتگو با خبرنگار کُردتودی اظهار داشت: شعارهای ما جواب‌ دندان‌شکن به جنایت روز گذشته صهیونیست‌ها در کشتار کودکان و زنان نوار غزه به ویژه در بیمارستان المعمدانی است.

وی گفت: با تمام جان و دل آماده‌ام تا به یاری مردم مظلوم غزه بروم تا بتوانم سهمی هر چند کوچک در یاری به آنها و دفاع از اسلام داشته باشم.

وی خواستار برخورد جدی با جنایات سنگ‌دلانه صهیونیست‌ها در کودک‌کشی غزه شد و ادامه داد:  یهودیان می‌خواهند مسلمانان در خدمت آنها باشند و در واقع دشمن دین، قرآن و مستضعفان هستند و باید در مقابل آنان ایستاد.

مردم فسطین همیشه پیروز میدان خواهند بود

یکی دیگر از شهروندان با اشاره به آیه ۱۳ سوره احقاف، اظهار کرد: خداوند می‌فرماید؛ بى تردید کسانى که گفتند: «پروردگار ما الله است»، سپس [در میدان عمل بر این حقیقت] استقامت ورزیدند، نه بیمى بر آنان است و نه اندوهگین مى شوند، لذا مردم فلسطین همیشه پیروز میدان خواهند بود و دشمنان باید این را بدانند که اسلام همیشه پیروز است.

وی گفت: رژیم غاصب صهیونیستی پس از هفتاد و چهار سال ظلم، خشونت، ترور، تخریب، غصب سرزمین، آواره­ سازی، کشتار دسته­ جمعی و اقسام جنایات علیه بشریت این را بداند که در نزد هیچ ملتی هیچ جایگاهی ندارد و برای همه مسلمانان نابود شده است.

استاندار کردستان نیز با اشاره به اینکه دولت های اسلامی باید بدانند که امروز، روز آزمون و امتحان است و تاریخ این مقطع را قضاوت خواهد کرد، ادامه داد: امروز وظیفه اول کشورهای اسلامی این است که بلافاصله سفارت های اسراییل را در کشورهای خود تعطیل و نمایندگان و سفرای این رژیم را اخراج و با تمام توان از غزه حمایت کنند.

زارعی کوشا با اشاره به اینکه آمریکا در جنایت رژیم صهونیستی شریک است، گفت: امروز حقانیت کلام امام یعنی همان شیطان بزرگ بودن آمریکا، برای همه ثابت شد.

مردان، زنان و جوانان سنندجی با سردادن شعار «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» ضمن محکومیت نسل‌کشی رژیم کودک‌کش و ابراز همدردی با مردم مظلوم فلسطین و اعلام انزجار از فجایع غیرانسانی رژیم صهیونیستی، کشتار مردم و غیرنظامیان و تخریب زیرساخت‌های غزه را نقض همه اصول انسانی و کنوانسیون‌های بین‌المللی دانسته و خواستار اقدام فوری نهادهای بین‌المللی در جلوگیری از ادامه این فجایع غیربشری شدند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=19436
  • ارسال توسط : l

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.