حدیث روز

  • امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
0
نماینده ولی فقیه در سپاه کردستان:

ابابیل‌های سپاه پاسداران نابودی رژیم غاصب را نزدیک کرد

  • کد خبر : 32847
  • 26 فروردین 1403 - 17:23
ابابیل‌های سپاه پاسداران نابودی رژیم غاصب را نزدیک کرد
نماینده ولی‌فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: وعده صادق و پهپاد‌های سپاه، ابابیل‌هایی بودند که در آسمان رژیم صهیونیستی، زوال و اضمحلال آن رژیم غاصب را قطعی و نزدیک کرده است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین طا‌ها توکلی نماینده ولی‌فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «کردتودی»، ضمن عرض تبریک، برای دفاع مشروع و حق قانونی بر اساس منشورات بین‌المللی نظام مقدس جمهوری اسلامی گفت: رژیم جعلی صهیونیستی به دست باکفایت پاسداران انقلاب و ولایت به ابعاد و پیامدهای عملیات با وعده صادق به سرانجام رسید.

وی افزود: عملیات وعده صادق پاسخ به حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در سوریه و پاسخ به عبور از خط‌قرمز‌هایی است که از گذشته تاکنون اسرائیل غاصب مرتکب شده است، از طرفی خشم انباشته ملت‌های مظلوم، مسلمانان، مستضعفان و همه آزادی‌خواهان عالم نسبت به تجاوز و تعدی چنین رژیمی از بدو تأسیس تا کنون بوده است.

وی بیان داشت: با لطف حضرت حق و عنایت امام‌زمان (عج) و پشتیبانی ملت انقلابی و تدابیر امام امت، حضرت امام خامنه‌ای عزیز و قوه عاقله نظام، نیرو‌های مسلح در پرتو این عملیات دل همه مظلومان عالم، خاصه مردم ستم‌دیده غزه و فلسطین شاد گردید.

حجت‌الاسلام توکلی خاطرنشان کرد: مردم مظلوم غزه بعد از شش ماه مقاومت و تحمل همهٔ مصیبت‌ها و آلام رنج‌ها ثابت کردند که رژیم پوشالی اسرائیل شکست‌پذیر است.

وی اظهار داشت: پاسخ مقتدرانه سپاه پاسداران در شب گذشته جدا از شادکردن دل مردم مظلوم غزه و بسیاری از مردم مسلمان جهان ثابت کرد که ازاین‌پس جهان و استکبار با جمهوری اسلامی با احترام بیش‌ازپیش مواجه خواهند شد و به کشور‌های همسایه و مسلمان این مفهوم و پیام مصادره شده که ما به دنبال صلح و ارتباط مسالمت‌آمیز هستیم و در صورت تجاوز به حریم ما با کسی تعارف نداریم و برای حفظ و اعتلای مملکت و نظام با دشمنان در هر سطحی برخورد می‌نماییم.

نماینده، ولی‌فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: وعده صادق و پهپاد‌های سپاه، ابابیل‌هایی بودند که در آسمان رژیم صهیونیستی، زوال و اضمحلال آن رژیم غاصب را قطعی و نزدیک کرده است.

حجت‌الاسلام توکلی بیان داشت: مردم باید توجه داشته باشند که دشمن این پاسخ کوبنده را تاب نخواهد آورد به همین خاطر باید آگاه باشند و با ثابت‌قدمی و مجاهدت، مانند گذشته در مواجه با جنگ روانی دشمن بعد از عملیات به شایعات و اخبار کذب توجه ننمایند، چرا که دشمن و جریان تحریف می‌خواهد این عملیات را محدود و کم شدت نشان دهد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: قطعاً وعده صادق موجبات ارتقای قدرت نرم، نظام اسلامی در ملل مسلمان و ملل آزاده جهان خواهد بود و در حوزه سخت موجبات ترس و وحشت در دل استکبار خواهد بود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=32847
  • ارسال توسط : گ ظ

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.