حدیث روز

  • امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
1

آیین افتتاحیه بخش پسران المپیاد ورزشی دانش‌آموزان به میزبانی سنندج

  • کد خبر : 13800
  • 26 تیر 1402 - 10:06
آیین افتتاحیه بخش پسران المپیاد ورزشی دانش‌آموزان به میزبانی سنندج
با حضور معاون برنامه‌ریزی و مدیریت مدارس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان؛ آیین افتتاحیه بخش پسران المپیاد ورزشی دانش‌آموزان مدارس استعدادهای درخشان به میزبانی سنندج برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کُردتودی، شامگاه یکشنبه بیست و پنجم تیرماه ۱۴۰۲ با حضور مدیرکل آموزش‌ و پرورش استان و معاون برنامه ریزی و مدبریت مدارس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان، آیین افتتاحیه المپیاد ورزشی دانش‌آموزان مدارس استعدادهای درخشان سراسر کشور بخش پسران در اردوگاه شهید سلیمان‌خاطر برگزار شد.

هاشم ناظمی جلال؛ مدیرکل آموزش و پرورش کردستان در این آیین عنوان کرد: بسیار خوشحالیم که المپیاد ورزشی مدارس سمپاد بعد از چند سال وقفه دوباره از سر گرفته شد تا این مهم نمایان شود که مدارس سمپاد تعلیم و تربیت تمام ساحتی دارد.

وی در ادامه سخنانش با بیان اینکه در این المپیاد ورزشی همه دانش آموزان شرکت کننده برنده بودند، هدف از برگزاری آن را مهارت آموزی و ارتقاء اخلاق دانست و گفت: خوشبختانه این هدف در سطح حداکثری محقق شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان در پایان سخنانش خاطر نشان کرد: از همه کسانی که در مجموعه مدارس سمپاد مشغول انجام وظیفه هستند این انتظار می رود که به تربیت تمام ساحتی بسیار توجه نموده و زمینه رشد دانش آموزان این مدارس را در تمامی ابعاد فراهم نمایند.

مدارس سمپاد و فعالیت های آن مورد تاکید مقام معظم رهبری است

فرهاد فتحی نژاد معاون برنامه ریزی و مدیریت مدارس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان نیز در سخنانی ضمن تقدیر از همه برگزار کنندگان المپیاد ورزشی و حسن میزبانی استان کردستان عنوان کرد: مدارس سمپاد و فعالیت های آن مورد تاکید مقام معظم رهبری است که باید تمام مطالبات ایشان حتما محقق گردد.

فتحی نژاد در ادامه سخنانش خطاب به دانش آموزان اظهار داشت: این المپیاد عالی ترین مکان برای بروز و ظهور مهارت ها و استعداد های شماست که باید به بهترین نحو ممکن از آن استفاده نمایید.

وی در پایان سخنانش اهداف برگزاری این المپیاد را این گونه بر شمرد: توسعه مهارت‌های اجتماعی و فردی، تقویت مهارت های تصمیم گیری، حفظ اصالت و فرهنگ و آشنایی با فرهنگ های مختلف، یادگیری مهارت های جدید در موقعیت های جدید، مدیریت کردن احساسات، درس گرفتن ازشکست، مغرور نشدن از پیروزی، اتحاد و همدلی و مدیریت اضطراب و استرس از جمله اهداف برگزاری این المپیاد ورزشی هست .

گفتنی است در این آيین ضمن اجرای برنامه های متنوع فرهنگی، کاروان استان های شرکت کننده در حضور مسئولین حاضر در افتتاحیه، رژه رفتند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=13800
  • ارسال توسط : l

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.