حدیث روز

  • امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
0

آیین افتتاحیه اردوهای راهیان نور کشور در یادمان شهدای مریوان برگزار می‌شود

  • کد خبر : 15019
  • 17 مرداد 1402 - 8:53
آیین افتتاحیه اردوهای راهیان نور کشور در یادمان شهدای مریوان برگزار می‌شود
مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان از برگزاری آیین افتتاحیه اردوی راهیان نور کشور و اعزام دانش‌آموزان به مناطق عملیاتی غرب و شمال غرب خبر داد و افزود: افتتاحیه این اردوی ملی فردا، ۱۸ مردادماه در یادمان شهدای مریوان برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کُردتودی، هاشم ناظمی‌جلال، مدیرکل آموزش‌و‌پرورش استان کردستان در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی استان گفت: در سند تحول بنیادین آموزش‌و‌پرورش تعلیم و تربیت دانش‌آموزان در شش ساحت انجام می‌شود.

وی افزود: یکی از این ساحت‌ها، ساحت زیستی و بدنی بوده که در این راستا اقدامات خوب و مؤثری برای ایجاد فضای شاد و بانشاط در مدارس انجام شده و تلاش ما این است که بتوانیم به بهترین شیوه به وظایف خود عمل کنیم.

مدیرکل آموزش‌ و ‌پرورش استان کردستان با اشاره به اینکه جشنواره فرهنگی – ورزشی پدر و پسر – مادر و دختر در چهار مرحله‌ مدرسه‌ای، شهرستانی، استانی و کشوری برگزار می‌شود، بیان کرد: حدود ۱۵۰ هزار نفر دانش‌آموز کردستانی در این جشنواره شرکت کردند و یک فضای با نشاط و شاداب خوبی بین دانش‌آموزان ایجاد شد.

وی افزود: جشنواره فرهنگی – ورزشی پدر و پسر – مادر و دختر و مسابقات ژیمناستیک قهرمانی دانش‌آموزان دوره ابتدایی کشور ۱۹ مرداد به میزبانی سنندج برگزار خواهد شد.

ناظمی‌ جلال اظهار کرد: این مسابقات از ۱۸ تا ۲۴ مرداد در بخش پسران و از ۲۴ تا ۲۸ مرداد در بخش دختران برگزار خواهد شد.

وی با اعلام اینکه هزار و ۶۴۸ دانش‌آموز به همراه پدر و مادر در این مسابقات به میزبانی سنندج حضور پیدا خواهند کرد، گفت: از مجموع این دانش‌آموزان ۸۰۸ نفر در بخش پسران و ۸۴۰ نفر در بخش دختران با هم به رقابت می‌پردازند.

مدیرکل آموزش‌و‌پرورش استان کردستان از برگزاری آیین افتتاحیه اردوی راهیان نور کشور و اعزام دانش‌آموزان به مناطق عملیاتی غرب و شمال غرب خبر داد و افزود: افتتاحیه این اردوی ملی فردا، ۱۸ مردادماه در یادمان شهدای مریوان برگزار می‌شود.

وی در پایان یادآور شد: در این اردو به صورت نمادین دانش‌آموزان مریوانی و سروآبادی و جمعی از مسئولان استانی و کشوری حضور خواهند یافت.

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=15019
  • ارسال توسط : گ ظ

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.