حدیث روز

  • امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
4
ماموستای برجسته مریوانی:

آنچه در فلسطین اتفاق می‌افتد یک جنایت وحشیانه است

  • کد خبر : 19423
  • 26 مهر 1402 - 11:19
آنچه در فلسطین اتفاق می‌افتد یک جنایت وحشیانه است
ماموستای برجسته مریوانی گفت: آنچه در فلسطین اتفاق می‌افتد یک جنایت است نه جنگ بین دو ملت چرا که در هیچ تاریخی رژیم صهیونیستی مشروعیت بین‌المللی ندارد.

ماموستا امجد محمودی امام جمعه مسجد قبای بهاران شهرستان مریوان صبح امروز و در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کردتودی با اشاره به حمله شب گذشته رژیم صهیونیستی به بیمارستانی در غزه اظهار داشت: این روزها شاهد جنایت‌کاری رژیم منحوس، اسلام‌ستیز و کودک‌کش صهیونیستی هستیم که حتی به بیمارستان غزه حمله می‌کنند و کودکان بی‌گناه و معصوم را به شهادت می‌رسانند.

وی با طرح این سوال که مدعیان دروغین حقوق بشری کجا هستند؟ افزود: سران کشورهای اروپایی و آمریکایی که به قصد ایجاد اغتشاش و ناامنی کشورهای اسلام هزینه‌های هنگفتی می‌کردند چرا از مردم مظلوم فلسطین دفاع نمی‌کنند و در سکوت کامل به سر می‌برند؟ آیا مردم و کودکان مظلوم فلسطین انسان نیستند؟

این ماموستای دینی گفت: آنچه در فلسطین اتفاق می‌افتد یک جنایت است نه جنگ بین دو ملت؛ چرا که در هیچ تاریخی رژیم صهیونیستی مشروعیت بین‌المللی ندارد.

ماموستا محمودی اظهار کرد: رژیم صهیونیستی با جنایت بمباران بیمارستان معمدانی، پایان خودش را به دست مردم مسلمان فلسطین و منطقه رقم زد و این جنایت قطعا بی‌پاسخ نخواهد ماند.

به گفته وی امروز چهره کریه کسانی که ایران اسلامی را ناقض حقوق بشر معرفی می‌کردند و هم اکنون در برابر جنایات رژیم صهیونیستی سکوت کرده‌اند برای همگان آشکار شد.

وی با تاکید بر اینکه دیگر ملت‌های مسلمان نیز باید در دفاع از ملت مظلوم فلسطین به پا خیزند، افزود: امروز باید تمام آزادیخواهان جهان در دفاع از ملت مظلوم فلسطین فریاد مرگ بر اسرائیل سر دهند و جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم نمایند.

این ماموستای برجسته مریوانی ادامه داد: بدون شک این جنایت‌ها از سوی رژیم صهیونیستی بدون پاسخ نخواهد ماند و آنان باید تاوان خون کودکان بی‌گناه را بدهند.

امام جمعه قبای بهاران شهرستان مریوان در پایان اظهار نمود: اینجانب ضمن محکوم کردن این جنایات از مجامع اسلامی و بین‌المللی درخواست دارم تا این حملات به مردم مظلوم فلسطین، متوقف شود.

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=19423
  • ارسال توسط : m j

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.