حدیث روز

  • امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
1

آمادگی ۷۱ اکیپ نوروزی به منظور تامین برق مطمئن و پایدار در کردستان

  • کد خبر : 30441
  • 26 اسفند 1402 - 11:11
آمادگی ۷۱ اکیپ نوروزی به منظور تامین برق مطمئن و پایدار در کردستان
مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان از آمادگی ۷۱ اکیپ در ایام تعطیلات نوروز به منظور تامین برق مطمئن و پایدار در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کُردتودی، به نقل روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان؛ هیوا لهونیان مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان با اعلام این خبر گفت: تأمین برق مطمئن و پایدار و ارائه خدمات غیرحضوری در ایام نوروز برای رفاه حال هم استانی‌ها به ویژه در شرایط آب و هوایی نامناسب، اولویت اصلی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان است.

وی در ادامه اذعان داشت: بیش از ۲۰۰ نفر از کارکنان این شرکت در قالب ۷۱ اکیپ عملیاتی و اجرایی، ۱۴ مرکز اتفاقات شهری و ۳۳ مرکزخدمات روستایی استان بصورت ۲۴ ساعته در ایام نوروز انجام وظیفه خواهند کرد.

لهونیان با اشاره به اینکه هرروز ۱۸۴ نفر در قالب گروه‌های عملیاتی و مسئول شیفت انجام وظیفه می‌کنند یادآور شد: درتعطیلات نوروز امسال ۱۶ مدیرکشیک ستادی نیزمسئولیت هماهنگی وانسجام بخشی فعالیت‌ها را جهت رفاه و آسایش حال هم استانی‌ها و مشترکین عزیز عهده دار هستند.

این مقام مسئول با ذکر اینکه شرایط جوی و کوهستانی بودن منطقه شرایط خدمت‌رسانی در استان کردستان را متفاوت با سایر مناطق غیر کوهستانی می‌سازد، افزود: در این خصوص تمهیداتی اندیشیده شده است که با حضور شبانه‌روزی نیروی‌های بخش فنی و عملیات و اتفاقات، در صورت بروز هرگونه مشکل قطعی برق در اثر حوادث طبیعی وغیر طبیعی نسبت به رفع سریع آن اقدام شود.

ایشان در ادامه از آنکال بودن اکیپ‌های تعمیرات و سرویس روشنایی معابر در مدیریت شهرستان‌های تابعه این شرکت نیز خبر داد و افزود: مرکز دیسپاچینگ وکنترل شبکه نیز بصورت شیفت کامل ۲۴ ساعته، خاموشی را کنترل و رصد می‌کنند.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان در پایان از همه‌ی مشترکین درخواست کرد که هر گونه حوادثی که منجر به قطع برق میشود و تامین برق پایدار را مختل می‌کند، از طریق سامانه۱۲۱ (واحد عملیات و اتفاقات) و یا از طریق اپلکیشن «برق من» اطلاع دهند تا در اسرع وقت بررسی و نسبت به رفع خاموشی آن اقدام گردد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=30441
  • ارسال توسط : گ ظ

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.