حدیث روز

  • امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
0
فرمانده انتظامی کردستان خبر داد:

آمادگی پلیس برای اجرای طرح نور «عفاف و حجاب»

  • کد خبر : 33020
  • 28 فروردین 1403 - 9:47
آمادگی پلیس برای اجرای طرح نور «عفاف و حجاب»
فرمانده انتظامی استان کردستان از آمادگی پليس کردستان برای اجرای طرح نور «عفاف و حجاب» خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «کردتودی» به نقل از خبرگزاری پلیس، سردار علی آزادی در خصوص اجرای طرح نور، ضمن تقدیر از تمامی هم‌وطنان قانون‌مدار به سبب رعایت ارزش‌ها و موازین دینی و اخلاقی جامعه اظهار داشت: در چارچوب مطالبات عمومی و بر اساس وظایف قانونی، طرح حجاب و عفاف از شنبه بیست و پنجم فروردین‌ماه در همه معابر و اماکن عمومی با جدیت بیشتر دنبال می‌شود.

وی افزود: به همین سبب، از همه شهروندان محترم، به‌ویژه دختران و بانوان گرامی، درخواست می‌شود به‌منظور رعایت قانون و حفظ ارزش‌های اخلاقی و هنجارهای ملی و مذهبی جامعه، حریم پر حرمت حجاب و عفاف را آن‌گونه که شایسته است رعایت نمایند.

سردار آزادی بیان داشت: پلیس ضمن اطمینان از رعایت موازین اخلاقی و حریم عفاف توسط قاطبه شهروندان، یادآور می‌شود که ناگزیر، بر اساس وظایف خویش، با ناقضان قانون حجاب و عفاف برخورد قانونی می‌نماید، از همین روی از آنان انتظار دارد که به ارزش‌های قانونی احترام بگذارند و کنش و پوشش خود را در آن چارچوب تنظیم نمایند.

در اطلاعیه شماره دو انتظامی کردستان در خصوص طرح نور (عفاف و حجاب) آمده است:

با اجرای طرح نور از روز شنبه ۲۵ فروردین‌ماه ۱۴۰۳، خوشبختانه شاهد همکاری وصف‌ناپذیر مردم عزیز به‌ویژه بانوان فهیم و قانون‌مدار استان با پلیس هستیم. زنان و دختران کردستانی، ارزش وجودی خود را دانسته و نسبت به رعایت قوانین عرصه عفاف و حجاب تمکین دارند که این حاکی از فهم و شعور زنان این مرزوبوم است.

تمام تلاش پلیس بر این است که بانوان استان در امنیت و آرامش لازم در جامعه فعالیت‌های خود را انجام دهند و در سایه همین همکاری و همراهی‌هاست که فضایی سالم با حفظ حریم افراد در جامعه شکل می‌گیرد و هر روز بر پویایی و پیشرفت آن افزوده می‌شود.

فرماندهی انتظامی کردستان به تمام مادران، خواهران و دختران هم استانی که با برادران خود در فراجا همگام و همسو بوده و با روشنفکری آگاهانه نسبت به قوانین جامعه ایران اسلامی تمکین دارند، تقدیر و تشکر خالصانه خود را ابراز می‌کند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=33020
  • ارسال توسط : m j

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.