حدیث روز

  • امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
1
معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه کردستان خبر داد:

آمادگی خوابگاه‌های دانشگاه کردستان برای پذیرش دانشجویان

  • کد خبر : 16708
  • 21 شهریور 1402 - 7:34
آمادگی خوابگاه‌های دانشگاه کردستان برای پذیرش دانشجویان
معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه کردستان با اشاره به اقدامات انجام شده در رابطه با تعمیرات و بازسازی خوابگاه‌ها، از آمادگی همه خوابگاه‌های این دانشگاه برای حضور دانشجویان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کردتودی، فرزاد پارسا در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به منظور آمادگی کامل خوابگاه‌های دانشگاه کردستان برای حضور دانشجویان، اقدامات لازم در رابطه با نظافت و تعمیر خوابگاه‌ها صورت گرفته است.

وی اقدامات صورت گرفته را تشریح کرد و افزود: در خوابگاه مرکزی تعویض کامل موکت، اصلاح شبکه معیوب فاضلاب، رنگ‌آمیزی کامل، ترمیم آشپزخانه و سرویس بهداشتی انجام شده است.

معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه کردستان نوسازی موتورخانه، رنگ‌آمیزی و تامین روشنایی محوطه را از جمله اقدامات صورت گرفته در خوابگاه دیار عنوان کرد و افزود: رنگ‌آمیزی، اصلاح روشنایی و شیرآلات و ترمیم سرویس‌های بهداشتی در خوابگاه جهاد لازم بود که خوشبختانه انجام شده است.

وی اضافه کرد: تعویض لوله‌کشی، نصب شیرآلات، رنگ‌آمیزی، تعویض موکت، ایجاد مهمانسرا، اصلاح عیوب موجود در سیستم لوله‌کشی موتورخانه، تعویض کاشی سرویس‌ها و آشپزخانه، تعویض موکت‌های معیوب و اصلاح تاسیسات آب سرد و گرم نیز از اقدامات انجام شده در خوابگاه‌های کوثر و بهاران بوده است.

به گفته دکتر پارسا آسفالت و نظافت محوطه و تامین روشنایی در محوطه خوابگاه ایثار در دست انجام است و تعمیر سیستم برق و روشنایی، آب‌بندی سرویس‌های بهداشتی، نقاشی برخی اتاق‌ها در خوابگاه شهید سلیمانی۲ و تعمیر سیستم برق و روشنایی و لوله‌کشی آب سرد و گرم و نظافت خوابگاه دانش ۱ و ۲ نیز پایان یافت.

معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه کردستان همچنین از تعمیر و نظافت خوابگاه‌های فرشتگان خبر داد و ادامه داد: انجام لکه‌گیری بدنه ساختمان، موکت کاری، نصب دیوار گچی برای اتاق‌های سرد، نصب توری بالکن به صورت کامل، پارتیشن‌بندی، نصب پرده و تعمیر آشپزخانه در خوابگاه‌های فرشتگان لازم و ضروری بود که به طور کامل انجام شده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=16708
  • ارسال توسط : l

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.