حدیث روز

  • امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
1
مدیرکل بهزیستی کردستان خبر داد:

آغاز پویش “همه حاضر” در کردستان

  • کد خبر : 17133
  • 29 شهریور 1402 - 7:57
آغاز پویش “همه حاضر” در کردستان
مدیرکل بهزیستی کردستان گفت: در آستانه فرارسیدن سال تحصیلی جدید و به منظور کمک به تامین لوازم آموزشی و تحصیلی دانش‌آموزان نیازمند و بی‌بضاعت، پویش "همه حاضر" همزمان با سراسر کشور در استان کردستان آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کردتودی به نقل از روابط عمومی اداره‌کل بهزیستی کردستان، حسین رسولی در این رابطه اظهار کرد: این پویش با استفاده از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های استان و با هدف هدایت و ترغیب به جلب و جذب مشارکت‌های مردمی در زمینه تامین مایحتاج تحصیلی دانش‌آموزان بی‌بضاعت استان برگزار می‌شود.

وی افزود: تعدادی از دانش‌آموزان در تامین نوشت‌افزار خود برای مدرسه با مشکل مواجه هستند که دراین راستا بهزیستی استان نیز در سنوات قبل مجموعه اقداماتی انجام داده و امسال برای نخستین ‌بار مقرر شده است در قالب یک پویش ملی و با مشارکت همه نهادها و تشکل‌های دولتی و مردمی به‌عنوان یک پویش ملی و ماندگار فعالیت داشته باشند.

رسولی افزود: این پویش با شعار”همگی برپا” و در راستای تامین لوازم‌التحریر و البسه، کیف، کفش و تبلت دانش‌آموزان و با اولویت خانوارهایی که در تامین لوازم ضروری آموزش و تحصیلی عاجز و ناتوان هستند، اجرا خواهد شد.

وی با بیان اینکه این پویش از ۲۶ شهریور آغاز شده و تا ۱۵ مهر ادامه دارد، گفت: جذب حداکثری مشارکت‌های مردمی در راستای ارتقای سطح زندگی مددجویان با بهره‌مندی از ظرفیت‌های مشارکتی، مراکز و موسسات خیریه تحت نظارت سازمان از طریق دریافت پک لوازم‌التحریر، پرداخت کمک هزینه‌های آموزشی و تهیه وسایل کمک آموزشی از اهداف اصلی اجرای این پویش است.

مدیرکل بهزیستی کردستان به شیوه‌های جلب و جذب مشارکت‌های مردمی در سطح استان اشاره کرد و افزود: خیرین و نیکوکاران می‌توانند با مراجعه حضوری به ادارات، مراکز و موسسات خیریه فعال در سطح استان و یا شماره‌گیری کد دستوری #۲۲۲۸۸* ۶۶۵۵* کمک‌های خود را واریز کنند.

وی اظهار کرد: همچنین شماره حساب سازمان بهزیستی ۴۱۶۴۰۳۴۵۴۱۷۰۶۱۰۰ و شماره کارت مجازی این سازمان ۶۷۸۴-۷۱۸۱-۹۵۷۰-۶۳۶۷ روش های دیگر جلب و جذب مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان است.

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=17133
  • ارسال توسط : m j

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.