حدیث روز

  • امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
2
به میزبانی مریوان برگزار شد؛

آغاز رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جوانان

  • کد خبر : 33202
  • 30 فروردین 1403 - 20:51
آغاز رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جوانان
رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جوانان جام شاهد (یادواره شهدای غزه) امروز به میزبانی مریوان در سالن ۱۲۰۰ نفری زاگرس آغاز شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «کردتودی»، طبق اعلام فدراسیون کشتی ملی‌پوشان آسیایی و جهانی جوانان سال گذشته سهمیه حضور در این دوره از مسابقات این شهرستان را کسب کردند.

برگزاری مسابقات بین‌المللی کشتی جوانان برای اولین‌بار در مریوان 

اسماعیل احمدی فرماندار مریوان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کردتودی، بیان کرد: مسابقات بین‌المللی کشتی جوانان (یادواره شهدای غزه) برای اولین‌بار در شهر مریوان در حال برگزاری است.

فرماندار مریوان اظهار کرد: این مسابقات با حضور چند کشور خارجی و چندین تیم از استان‌های مختلف کشور ایران است که برای اولین‌بار در شهر مریوان برگزار می‌شود.

وی گفت: امید است آن‌گونه‌ای که مسئولین فنی مسابقه اعلام کردند سطح فنی مسابقات بسیار خوب است و شاهد این باشیم که این برنامه تأثیر جدی در رونق ورزش پرطرف‌دار کشتی در شهر مریوان و در استان داشته باشد و ان‌شاءالله به‌زودی شاهد حضور تیم کردستان در عرصه ملی باشیم.

نفرات اول منتخبی مسابقات کشتی در قالب ده نفر تیم ملی قرار می‌گیرند

حمید باوفا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان در گفتگو با خبرنگار کردتودی گفت: آن چیزی که در این مسابقات دیدیم شرایط کیفیت و نوع برگزاری است که شکر خدا بسیار خوب است.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان افزود: یقیناً هر چقدر از آغاز این مسابقات می‌گذرد کشتی‌ها زیباتر و حساس‌تر می‌شود.

وی گفت: مرحله آخر این مسابقات نفراتی هستند که به جمع تیم ملی جوانان اضافه می‌شوند و نفرات اول منتخبی این مسابقات در قالب ده‌نفری که در تیم ملی هستند قرار می‌گیرند و سعی بر این است برترین نفرات را با بهترین شبه آمادگی در مسابقات آسیایی و جهانی معرفی نماییم.

مسابقات بین‌المللی جام شاهد معتبرترین مسابقات کشتی رده جوانان است

حمید یاری رئیس فدراسیون کشتی کشور در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کردتودی، بیان داشت: مسابقات بین‌المللی جام شاهد معتبرترین مسابقات کشتی رده جوانان رشته فرهنگی است که در شهر زیبای مریوان با عنوان یادواره شهدای غزه در حال برگزاری است.

یاری در ادامه گفت: این مسابقات به‌عنوان آخرین مرحله انتخابی تیم ملی کشتی جوانان در رشته‌فرنگی جهت اعزام به مسابقات آسیایی و جهانی است.

وی در پایان افزود: در تابستان سال جاری مسابقات از نفرات منتخب این مسابقه برگزار می‌شود که به مسابقات آسیایی و جهانی راه پیدا کنند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=33202
  • ارسال توسط : m j

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.