حدیث روز

  • امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
1

آغاز تبلیغات انتخاباتی کاندیداهای مجلس شورای اسلامی در سنندج

  • کد خبر : 29213
  • 03 اسفند 1402 - 11:01
آغاز تبلیغات انتخاباتی کاندیداهای مجلس شورای اسلامی در سنندج
59 نفر کاندیدای انتخابات مجلس شورای اسلامی در جحوزه انتخابی شهرستان‎‌های سنندج، کامیاران و دیواندره از بامداد امروز تبلیغات انتخاباتی خود را به صورت رسمی آغاز کردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کردتودی، از ساعات بامدادی امروز تبلیغات انتخاباتی کاندیداهای مجلس شورای اسلامی آغاز شد و هم اکنون در شهر سنندج خیابان های شهر حال و هوایی انتخاباتی به خود گرفته‌اند.

در همین خصوص مکان های مشخصی برای نصب پوستر کاندیداهای انتخاباتی نیز در نظر گرفته شده است تا هم مردم با کاندیداها بیشتر آشنا شوند و هم اینکه فضای شهر و معابر با تصاویر متفاوت چهره خود را از دست ندهد.

بسیاری از کاندیداها نیز درصدد هستند تا ستادهای تبلیغاتی خود را آماده کنند و در داخل ستادهای انتخاباتی پذیرای هواداران خود باشند.

مردم شهر سنندج نیز امروز با حضور در خیابان های سطح شهر و با دیدن تصاویر کاندیداها در خصوص انتخاب اصلح با یکدیگر تبادل نظر دارند و در رابطه با افراد شرکت کننده در انتخابات صحبت می کنند.

در همین خصوص با یکی از افرادی که به تصاویر برخی کاندیداها خیره شده بود صحبت کردیم که وی بر اهمیت حضور در انتخابات نیز تاکید کرد.

این شهروند سنندجی که خود را محمد رحمانی معرفی نمود، گفت: باید به برنامه های کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی توجه کرد و با مشورت با افراد صاحب نظر انتخاب شایسته‌ای برای رشد و پیشرفت کشور داشت.

وی ادامه داد: انتخابات مجلس شورای اسلامی به عنوان نهاد قانونگذار کشور از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و باید با حضوری باشکوه در انتخابات پشتوانه‌ای محکم برای نماینده منتخب مردم ایجاد کنیم.

رحمانی با بیان اینکه قطعا در انتخابات حضور خواهد داشت، افزود: این یک وظیفه شرعی و تکلیفی الهی است و از سویی نیز این حق قانونی ما است که با حضور در انتخابات در تعیین سرنوشت خود و آینده کشور نقش داشته باشیم.

اما در این میان نگاه یک پیرمرد به تصاویر کاندیداهای انتخاباتی نیز توجه ما را به خود جلب کرد.

وی در گفتگویی کوتاه با خبرنگار ما با بیان اینکه در طول ۴۵ سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی در تمامی انتخابات‌ها شرکت نموده است، گفت: این یک افتخار است که انگشت خود را آغشته به جوهر انقلاب اسلامی نمایم و در راه سربلندی کشور قدم بردارم.

حاج عطا رضایی ادامه داد: من قطعا در انتخابات حضور خواهم داشت و سعی می کنم با یک انتخاب شایسته زمینه آبادانی و توسعه استان کردستان را ایجاد نمایم.

تبلیغات در مکان‌هایی که جای تبلیغات نبود

متاسفانه در عبوری که از خیابان‌های سطح شهر داشتیم با تصاویر و پوسترهای برخی کاندیداها در مکان‌هایی که محل اجرای تبلیغات انتخاباتی نبودند نیز روبرو شدیم که باید گفت با وجود تعبیه مکان مناسب ضرورتی ندارد که کاندیداهای محترم و هواداران آنان چهره زیبای شهر سنندج و نمای معابر شهری را دچار تغییرات نمایند.

گفتنی است در حوزه انتخابی شهرستان سنندج، کامیاران و دیواندره، ۵۹ نفر از کاندیداهای مجلس شورای اسلامی تایید صلاحیت شده‌اند و با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=29213
  • ارسال توسط : m j

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.