حدیث روز

  • امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
3
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان خبر داد:

آغاز به‌کار اولین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری سلامت غرب کشور در سنندج

  • کد خبر : 20254
  • 06 آبان 1402 - 10:28
آغاز به‌کار اولین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری سلامت غرب کشور در سنندج
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان از آغاز به‌کار اولین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری سلامت غرب کشور با حضور ٧ کشور خارجی در سنندج خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کردتودی، منصور مهرزاد صبح امروز در آئین افتتاح این‌ نمایشگاه که با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان و جمعی از مسئولان استانی و شهرستان برگزار شد، گفت: در این رویداد فرهنگی فعالیت‌ها و توانمندی‌های حوزه گردشگری سلامت منطقه غرب کشور  و ٧ کشور خارجی ترکیه، رومانی، عراق، هند، بلاروس، روسیه و آذربایجان در قالب ٦٠ غرفه به میزبانی استان کردستان در سنندج معرفی و عرضه می‌شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان اظهار کرد: هدف از برگزاری این نمایشگاه معرفی و توسعه ظرفیت‌های گردشگری سلامت در ایران به‌ویژه استان کردستان با پتانسیل مناسب برای سرمایه‌گذاری در حوزه‌های سلامت و اقتصاد به‌عنوان یکی از قطب‌های توریسم درمانی است.

وی عنوان کرد: در این نمایشگاه پاویون‌های مختلفی در حوزه‌های گردشگری سلامت، پوست و زیبایی، طب سنتی و داروهای گیاهی، تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، فرآورده‌ها و محصولات دارویی، اسپا و آب درمانی و گردشگری تندرستی برپا شده است‌.

مهرزاد افزود: در طول زمان برگزاری این نمایشگاه، ضمن بازدید هیأت‌های تجاری، شرکت‌ها و مردم اقلیم کردستان عراق به‌ویژه اتاق بازرگانی، جلسات  B2B، Workshop و Canference  نیز برگزار می‌شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان یادآور شد: اولین نمایشگاه گردشگری سلامت غرب کشور تا ٧ آبان‌ماه در دو نوبت صبح و بعدازظهر ازساعت ۱۰ الی ۱۸ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان، آماده بازدید علاقمندان است.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=20254
  • ارسال توسط : l

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.