حدیث روز

  • امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
1

آرامش و امنیت بهترین مولفه این انقلاب است

  • کد خبر : 29063
  • 01 اسفند 1402 - 8:04
آرامش و امنیت بهترین مولفه این انقلاب است
 فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: امروز آرامش و امنیت بهترین مولفه این انقلاب است اما این روزها  تمرکز دشمنان ایران، آن‌هم پس از شکست‌های متوالی از سوی انقلاب اسلامی بر روی اصل انتخابات است تا بتوانند مشروعیت نظام جمهوری اسلامی را زیر سوال برده و انتخاب ملت را نادیده بگیرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کُردتودی، سردار گشتاسبی فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان شامگاه دوشنبه در جمع صمیمی دانشجویان دانشکده فنی دختران سنندج با تبریک به مناسبت فرا رسیدن اعیاد شعبانیه اظهار داشت: مردم کشور ما ۴۵سال قبل با بیداری و انزجار از کفر و استکبار به مقابله برخواستند و توانستند این انقلاب اسلامی را به بار بنشانند.

 

وی گفت: سوال ما از دشمن این است که چرا نباید کشورهای اسلامی هویت و استقلال داشته باشند در پاسخ با کمی تأمل و بررسی می‌توان متوجه این امر شد که دشمن از هویت مردم  آزادی خواه در جهان ترس دارد.

 

سردار گشتاسبی با اشاره به اینکه امروز جمهوری اسلامی همه معادلات جهانی را برهم زده است افزود: جمهوری اسلامی به عنوان یک الگو همه ملتهای آزادی خواه جهان را بیدار کرده‌ است.

وی با اشاره به اینکه دشمن ۸ سال کشور ما را به جرم اینکه می‌خواستیم هویت داشته باشیم تحت فشار قرار داد افزود: امروز اگر انقلاب اسلامی پرورش یافته و به قطب قدرت در جهان و منطقه تبدیل شده است دستاورد خون پاک شهیدان و ادامه دهندگان راه آنان است و قطعا دشمن از ما و تمام دستاوردهای ما به شدت هراسان است و این بزرگترین دلیل برای دشمنی با ما است.

 

فرمانده سپاه بیت المقدس بیان داشت: دشمنی دشمنان علیه ما بخاطر قدرت و ثبات ما در منطقه است و همین امر دشمن را بر نمی‌تاباند و باعث شده که از هر حربه ای برای ضربه به ما و انقلاب ما استتفاده کند که این عمل دشمن در مقابل مردم آگاه و هوشیار ما به مانند آب در هاون کوبیدن است.

 

فرمانده قرارگاه استانی شهید شهرامفر با اشاره به اینکه جوانان کردستانی ما امروز و در همین کردستان بهترین دستگاه‌ها را اختراع می‌کنند افزود: داشتن چنین جوانان و سرمایه هایی دلیل قدرت ما است.

سردار گشتاسبی خاطر نشان کرد: امروز انقلاب اسلامی ما با وجود رهبری و امامین انقلاب در سایه وحدت و همدلی مردم در همه حوزه‌ها برتر از همه کشور‌ها بر قله‌های افتخار و قدرت ایستاده است و حرف اول را در منطقه و جهان می زند.

 

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان افزود: جمهوری اسلامی تنها انقلابی است که در بین تمام انقلابها پایدار ایستاد و همین امر باعث شده تا دشمن به دنبال تفرقه و نفوذ باشد و می‌خواهد امنیت ما را به هر شکلی به هم بزنند لذا ما باید هوشیارانه و آماده در همه حوزه‌ها برای مقابله با دشمن بایستیم.

 

وی گفت: دشمن در مقابل ما به زانو در آمده است و حضور ما با اقتدار در انتخابات می‌تواند مشت محکمی دیگر بر دهان دشمن و یاوه‌گویی‌های آنان باشد.

 

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان بیان داشت: استان کردستان با مردمانی فهیم از سرمایه‌های این انقلابند و در همه صحنه‌ها ثابت کردند که پشتوانه محکم برای این انقلاب خود هستند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=29063
  • ارسال توسط : گ ظ

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.