حدیث روز

  • امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
1
مسئول بسیج جامعه زنان کردستان:

جشنواره رسانه‌ای «نقش زنان در انقلاب و دفاع مقدس» برگزار می‌شود

  • کد خبر : 16782
  • 22 شهریور 1402 - 12:16
جشنواره رسانه‌ای «نقش زنان در انقلاب و دفاع مقدس» برگزار می‌شود
مسئول بسیج جامعه زنان کردستان گفت: جشنواره رسانه‌ای نقش زنان در انقلاب، دفاع مقدس و پیشبرد اهداف نظام در استان برگزار می‌شود.

بتول سرکانی مسئول بسیج جامعه زنان کردستان در گفتگو با خبرنگار کُردتودی اظهار کرد: زنان نقش مهمی در جامعه دارند و پس از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون در عرصه‌های مختلف نقش فعالی داشته‌اند و در واقع می‌توان گفت‌ یکی از دلایل موفقیت کشور حضور همیشه در صحنه بانوان در عرصه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی بوده است.

وی با اشاره به اینکه در راستای تبیین نقش زنان در جامعه و به مناسبت هفته دفاع مقدس جشنواره رسانه‌ای با موضوع «نقش زنان در انقلاب و دفاع مقدس» برگزار می‌شود، تصریح کرد: خبرنگاران آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

وی با بیان اینکه این جشنواره با هدف تبیین بیانات مقام معظم رهبری در موضوع زن و خانواده برگزار می‌شود، تصریح کرد: از محورهای برگزاری این جشنواره ،وضعیت زن ایرانی قبل و بعد از انقلاب اسلامی، نقش زنان در دفاع مقدس، اهمیت نقش زن در اجتماع و تفاوت زن در غرب و ایران، علل و پیامدهای مبارزه با حجاب و ترویج بی‌حجابی، معرفی زنان شهیده در استان کردستان، نقش خانواده شهدا در راستای منویات مقام معظم رهبری است.

وی با اشاره به اینکه سازمان بسیج جامعه زنان کردستان مسؤول جمع‌آوری آثار اصحاب رسانه هستند، بیان کرد: خبرنگاران می‌توانند آثار خود را در قالب گزارش، خبر، یادداشت، عکس و مستند با محور نقش زنان در خانواده، زن در دفاع مقدس و معرفی زنان شهیده به این دبیرخانه ارسال کنند.

وی افزود: خبرنگاران می‌توانند، آثار خود را که طی یک سال گذشته در یکی از رسانه‌های استان منتشر شده است در قالب pdt یا لینک خبر مربوطه به شماره تلفن‌۰۹۲۰۲۰۷۱۰۹۳ از طریق تلگرام ارسال کنند.

سرکانی تصریح کرد: آخرین مهلت ارسال آثار به این جشنواره ۳۰ شهریور ماه ۱۴۰۲ بوده و آثار پس از جمع‌آوری و داوری، برندگان نهایی مشخص و به نفرات برتر هدایای نفیسی اهدا می‌شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=16782
  • ارسال توسط : l

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.