حدیث روز

  • امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
1
استاندار کردستان:

سال گذشته وعده‌های عمرانی و توسعه‌ای در کردستان محقق شد

  • کد خبر : 30676
  • 01 فروردین 1403 - 8:21
سال گذشته وعده‌های عمرانی و توسعه‌ای در کردستان محقق شد
استاندار کردستان گفت: سال گذشته توانستیم بسیاری از وعده‌ها و پروژه‌های عمرانی و توسعه‌ای را محقق کنیم که از جمله آنها می توان به طرح راه آهن همدان- سنندج اشاره کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کردتودی، اسماعیل زارعی کوشا روز چهارشنبه در پیام نوروزی خود به مناسبت آغاز سال ۱۴۰۳ اظهار کرد: سال گذشته پر از اتفاقات و رویدادهای خوشایند برای استان بود و توانستیم به وعده های خود جامه عمل بپوشانیم.

وی افزود: سال گذشته پر از اتفاقات خوشایند و شیرین برای استان کردستان بود، سالی که دولت سیزدهم توانست به وعده‌ای که در اوایل سال مبنی بر فعالیت‌های عمرانی داده بود، به فضل و کرم خداوند متعال، جامه‌ی عمل بپوشاند و آنها را محقق سازد، ما خرسندیم که توانسته‌ایم مطالبات به حق مردم که در طی سال‌ها در انتظار تحقق آنها بودند را به سرانجام برسانیم.

استاندار کردستان یادآور شد: در سفر پرخیر و برکت رئیس جمهور حضور و استقبال مردم بی‌نظیر و ماندگار بود، مردم با استقبال و حضورشان صحنه‌ای ماندگار را برای تاریخ کردستان رقم زدند، در این سفر  بخش عمده‌ای از پروژه‌ها از جمله راه آهن سنندج که قریب به ۱۷ سال مردم در انتظار تحقق آن بودند و همچنین پروژه فرودگاه سقز، پروژه‌های حوزه آب و خاک و بسیاری از اقداماتی که در طول سال ۱۴۰۲ رخ داد، افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

زارعی کوشا در ادامه تأکید داشت: امیدواریم در سال ۱۴۰۳ این مسیر رشد و تعالی، با قوت و انرژی بیشتری و با جدیتی بیشتر ادامه یابد و به فضل الهی بخشی از پروژه‌های کلانی که می‌تواند زمینه پیشرفت استان و تحول در شاخص‌های مختلف توسعه و پیشرفت استان رقم بزند را به اتمام برسد‌.

وی در ادامه اضافه نمود: در دوره‌ای که توفیق خدمت به مردم عزیز استان کردستان را داشته‌ایم به لطف الهی توانسته‌ایم در حوزه عمران شهری و روستایی، حوزه فرهنگ و هنر، توسعه زیرساخت‌هایی که از نیاز و الزام اصلی توسعه و پیشرفت و از مطالبات به حق مردم در استان بشمار می‌رود، را محقق کنیم.

زارعی کوشا، استاندار کردستان عنوان کرد: خدا را شاکریم که امسال استان کردستان از لحاظ بهره‌مندی بسیاری از مواهب خدادادی توانسته است بهره‌مندی بهتری را داشته باشد، بهره‌مندی ۱۰۰ درصدی کل استان در پوشش گاز طبیعی از بزرگ‌ترین اقدامات دولت سیزدهم بود، امروزه تمام روستاها، ادارات، تمامی نقاط استان و بیش از ۲۵۰۰ واحد تولیدی از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند شده‌اند، می‌توانیم بگوئیم که استان کردستان یکی از اولین استان‌هایی است که در سطح کشور از شاخص‌های بهره‌مندی گاز پوشش ۱۰۰ درصدی را داراست.

وی ضمن تبریک سال نو به مردم کردستان، در پایان بیان کرد: امیدواریم که بتوانیم وظایف و خدمت را به درستی در قبال مردم عزیز استان کردستان که محبتی بی‌ریا را در برابرمان، داشته و دارند انجام دهیم و وظیفه خدمت صادقانه را به درستی بجا آوریم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=30676
  • ارسال توسط : l

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.