حدیث روز

  • امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
5
فرماندار دهگلان:

۶۵ پروژه عمرانی و فرهنگی در دهه فجر افتتاح می‌شود

  • کد خبر : 27445
  • 07 بهمن 1402 - 10:02
۶۵ پروژه عمرانی و فرهنگی در دهه فجر افتتاح می‌شود
فرماندار شهرستان دهگلان گفت: به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، ۶۵ برنامه فرهنگی و عمرانی با اعتباری بالغ بر ۲هزار میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد.

حمید معتصمی فرماندار شهرستان دهگلان، در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کردتودی، اظهار داشت: ۶۵ برنامه فرهنگی و پروژه های عمرانی در شهرستان دهگلان در ایام دهه فجر امسال افتتاح و به بهره‌برداری خواهد رسید.

معتصمی فرماندار دهگلان اضافه کرد: از مجموع برنامه‌هایی که در دست افتتاح است، حدود ۴۰ برنامه با اختصاص و افتتاح پروژه‌های عمرانی با اعتباری بالغ بر یک هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال و در مجموع با احتساب برنامه های فرهنگی با اعتبار ۲هزار میلیارد ریال با حضور مسئولان استانی و شهرستانی به بهره‌برداری خواهد رسید.

رئیس ستاد بحران شهرستان دهگلان، عنوان کرد: در ایام دهه مبارک فجر باید دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران و خدماتی که در دولت سیزدهم در شهرستان صورت گرفته است، به خوبی و به صورت کامل تببین شود.

وی بر لزوم برگزاری هرچه با شکوه تر مراسم های گرامیداشت دهه فجر و زنده نگهداشتن نام و یاد شهدا تأکید و در ادامه بیان کرد: دهه فجر، فرصتی دوباره برای تجدید میثاق با آرمان های امام راحل (ره)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و شهدای گرانقدر دفاع مقدس است.

فرماندار دهگلان یادآور شد: انقلابی که در ۲۲ بهمن سال ۵۷ رخ داد، توسط خود مردم صورت گرفت، مردم نتوانستند ظلم و ستم و زورگویی رژیم طاغوت را تحمل کنند، پس از تحمل سالها زور و بی حرمتی با اتحاد و همبستگی موفق به پیروزی در مقابل رژیم شاهنشاهی و موجب شکست دشمنان شدند، در واقع رمز پیروزی ملت ایران در سال ۵۷ اتحاد و یکپارچگی مردم بود.

رئیس شورای اداری شهرستان دهگلان گفت: مردم خود صاحب و ناظر بر نظام اسلامی کشورشان هستند و در طول ۴۵ سال گذشته نیز تمام تلاش نظام بر این بوده است تا تحقق مردم سالاری دینی صورت پذیرد و خود مردم مستقیم بر عملکرد نظام و مسئولان نظارت داشته باشند.

وی تصریح کرد: دهه فجر برای ملت ایران یک فرصت تاریخی بود که آن را از یک حصار بسیار خطرناک خارج کرد، تا وقتی یک ملت در حصار مستبدی، حکومتی وابسته، فاسد، ضدّ مردم و ضدّ فرهنگ و دین قرار دارد، هیچ چیزی تغییر نخواهد کرد.

معتصمی در ادامه افزود: جشن دهه فجر امسال همزمان با اعیاد مبارک ماه های رجب و شعبان است، سعی کنیم برنامه‌ها را با شکوه هر چه بیشتر برگزار کنیم و جشن به یادماندنی را برای مردم رقم بزنیم.

وی با اشاره به نقش مهم رسانه در انعکاس اخبار داخلی و خارجی در ادامه بیان کرد: رسانه‌ها باید فضا را به سمت آینده امیدبخش سوق دهند، زیرا عده ای قصد ایجاد ناامیدی و حاکم کردن فضای یأس و ناامیدی در جامعه و مردم را دارند، بنابراین اجازه هنجارشکنی را به هیچ احدی نخواهیم داد.

وی خاطرنشان کرد:  استکبار جهانی به همراه کشورهای غربی مقابل مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین صف آرایی کرده اند و آنها را در میان سکوت کشورهای عربی به خاک و خون می‌کشند، مردم فلسطین، ملت ایران و انقلاب اسلامی را الگوی‌ خود می دانند.

وی در پایان تأکید کرد: دهه فجر جلوه انسجام ملی، وحدت و یکپارچگی مردم است و در این هجمه سنگین رسانه‌ای دشمن علیه جمهوری اسلامی ایران، جهاد تبیین، مهم ترین ابزار در مقابله با شبیخون فرهنگی و جنگ ترکیبی دشمن است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=27445
  • ارسال توسط : l

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.