حدیث روز

  • امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
0

۳۰نفر از طلاب اهل سنت به عنوان قاضی در دادگستری کردستان جذب می‌شوند

  • کد خبر : 3887
  • 21 آذر 1401 - 9:16
۳۰نفر از طلاب اهل سنت به عنوان قاضی در دادگستری کردستان جذب می‌شوند
معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضائیه گفت: ۳۰ نفر از طلاب اهل سنت به عنوان قاضی در دادگستری کردستان بکارگیری و جذب می‌شوند.

به گزارش خبرنگار کُردتودی، محمد باقر الفت، امروز، در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به اینکه تقویت نیروی انسانی در صدر برنامه‌های قوه قضائیه است، گفت: به زودی تأمین نیروی انسانی از دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه انجام می‌شود.

وی با اشاره به بکارگیری طلاب اهل سنت در دادگستری استان افزود: در این راستا ۳۰ نفر از طلاب اهل سنت به عنوان قاضی در دادگستری کردستان بکار گیری و جذب می‌شوند.

معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضائیه بیان کرد: یکپارچگی و انسجام بین دستگاه‌های اجرایی و دستگاه قضا به عنوان ضرورتی مهم در کردستان به خوبی قابل مشاهده است.

وی به برخی کمبودها و مشکلات دستگاه قضا در استان از نظر مادی و نیروی انسانی اشاره کرد و افزود: با اختصاص بودجه مناسب این مشکلات به زودی حل خواهد شد. همچنین ساختمان پزشکی قانونی با مساعدت استانداری کردستان باید تکمیل شود.

حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی، نماینده ولی فقیه در استان کردستان در ادامه این دیدار با اشاره به اینکه عملکرد دستگاه قضایی و دادگستری کردستان رضایت عمومی را به دنبال دارد، گفت: تلاش و زحمات مسئولان دادگستری کردستان قابل تقدیر است.

وی افزود: با توجه به حوادث اخیر کشور که کردستان کانون این اتفاقات بود در دادگستری کردستان دامنه کاری با کمترین آسیب همراه است.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با اشاره به اینکه نیروهای انسانی زبده، باکیفیت، شایسته، باسواد و با تقوا در بدنه دادگستری کردستان وجود دارد، بیان کرد: اتفاقات و حوادث اخیر در کشور برای همه مسئولان یک درس بود و این وقایع وظیفه مسئولان را دوچندان می کند.

وی با اعلام اینکه دستگاه قوه قضاییه کردستان پویا، فعال و سرزنده در مسیر انقلاب فعالیت می‌کند، یادآور شد: کردستان استانی آسیب‌پذیر است و آمار حاشیه‌نشینی به نسبت دیگر استان‌ها بالا است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=3887
  • ارسال توسط : m j

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.