حدیث روز

  • امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
1

۲ واحد تولیدی با حضور معاون وزیر صمت در سنندج افتتاح شد

  • کد خبر : 28345
  • 21 بهمن 1402 - 11:12
۲ واحد تولیدی با حضور معاون وزیر صمت در سنندج افتتاح شد
همزمان با آخرین روز از دهه فجر، دو واحد تولیدی با حضور معاون وزیر صمت با سرمایه‌ گذاری ۲۸ میلیارد تومان در سنندج افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کردتودی به نقل از فارس، صبح امروز در آخرین روز از دهه مبارک فجر ۲ واحد تولیدی پلی‌اتیلن و پلاستیک در سنندج با حضور معاون وزیر صمت و رئیس سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات معدنی استان افتتاح شد.

معاون وزیر صمت و رئیس سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی در حاشیه افتتاح این پروژه‌ها گفت: در ایام دهه فجر امسال ۱۴ پروژه مرتبط با این وزارتخانه در کردستان افتتاح شد که ۹ پروژه آن صنعتی است.

وی با عنوان اینکه امسال نیازمند رشد تولید هستیم و این رویه باید ادامه داشته باشد، خاطرنشان کرد: امیدواریم با حمایت بیشتر شاهد افزایش کارگاه‌های تولیدی و  اشتغالزایی در کشور باشیم.

یکی از این واحدها با نام صنعت پلاست خاتون در زمینه تولید فیلم پلی‌اتیلن تک‌لایه و پلاستیک بدون بافت افتتاح شد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان میزان سرمایه‌گذاری برای افتتاح این واحد را ۱۲ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: این واحد برای بیش از ۳۰ نفر اشتغالزایی مستقیم ایجاد کرده است.

بختیار خلیقی ظرفیت سالیانه این واحد تولیدی را بیش از ۹ هزار تن اعلام کرد و گفت: حساب‌های بانکی این واحد با مشکل مواجه شده است و معاون وزیر وعده پیگیری مشکل را دادند.

وی با بیان اینکه در استان کردستان تعداد اندکی واحد تولیدی با مشکل مسدودی حساب بانکی مواجه هستند، گفت: پیگیر حل مشکلات آنها خواهیم بود‌.

گفتنی است یک واحد مجزای دیگر نیز در زمینه تولید فیلم پلی‌اتیلن و پلاستیک با ظرفیت سالانه ۲۴۰۰ تن در سال و سرمایه‌گذاری ۱۶ میلیارد تومان افتتاح شد.

این واحد برای ۱۷ نفر اشتغالزایی مستقیم دارد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=28345
  • ارسال توسط : l

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.