حدیث روز

  • امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
2
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان:

۴ ورزشکار کردستانی در رشته‌های مختلف ورزشی به اردوی تیم‌های ملی دعوت شدند

  • کد خبر : 14939
  • 16 مرداد 1402 - 7:20
۴ ورزشکار کردستانی در رشته‌های مختلف ورزشی به اردوی تیم‌های ملی دعوت شدند
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان از دعوت 4 نفر از ورزشکاران کردستانی در رشته‌های مختلف ورزشی به اردوی آمادگی تیم‌های ملی خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کُردتودی، سرپرست اداره کل ورزش و جوانان کردستان در گفتگو با خبرنگاران از دعوت ۴ ورزشکار کردستانی به اردوی آمادگی تیم‌های ملی در رشته‌های ورزشی مختلف خبر داد.

۲ بانوی هندبالیست کردستانی به اردوی تیم ملی بزرگسالان کشور دعوت شدند

آمنه غلام ویسی با اعلام این خبر، گفت: «اسرا زندی» و «نگین رحمانی» دو بانوی هندبالیست کردستانی به سومین مرحله تمرینات آمادگی ملی پوشان دعوت شدند.

وی افزود: سومین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی بانوان هندبال کشور با حضور ۲۱ ملی پوش طی روزهای ۱۴ لغایت ۲۲ مرداد ماه به میزبانی تهران برگزار می شود.

گفتنی است؛ تیم ملی هندبال بزرگسالان کشورمان خود را برای رقابت های قهرمانی بانوان آسیا در چین و انتخابی زنان جهان که قرار است به میزبانی کشور کره جنوبی برگزار شود، آماده می کنند.

دعوت کشتی گیر کردستانی به مرحله پایانی اردوی آمادگی ملی پوشان کشتی فرنگی جوانان

«مانی رفیعی» کشتی‌گیر فرنگی کار کردستانی به آخرین اردوی تیم ملی کشتی‌ فرنگی جوانان برای حضور در رقابت‌های جهانی اردن فراخوانده شد.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان کردستان اظهار داشت: هشتمین و آخرین مرحله اردوی آمادگی ملی پوشان تیم کشتی فرنگی جوانان کشورمان جهت کسب آمادگی حضور موفق در رقابت های جهانی به میزبانی تهران آغاز شده است.

وی افزود: اردوی نهایی کشتی گیران برای حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان که قرار است به میزبانی کشور اردن برگزار شود از روز ۱۵ مرداد در سالن خانه کشتی شهید ابراهیم هادی فدراسیون کشتی آغاز می شود و تا ۲۴ مرداد ماه ادامه خواهد داشت.

گفتنی است؛ با دعوت سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی رده سنی جوانان کشور «مانی رفیعی» کشتی گیر خوش آتیه کردستانی نیز در وزن ۶۰ کیلوگرم به این مرحله از اردوی آمادگی ملی پوشان دعوت شده است.

دعوت بانوی کردستانی به اردوی انتخابی تیم ملی فوتسال بانوان

“ندا تابعی” بانوی کردستانی رشته فوتسال با دعوت سرمربی تیم ملی بزرگسالان به اردوی انتخابی در تهران فراخوانده شد.

آمنه غلام ویسی در ادامه بیان داشت: اولین مرحله اردوی انتخابی تیم ملی فوتسال بزرگسالان بانوان کشور به مدت یک هفته برگزار می‌شود.

وی افزود: فدراسیون فوتبال در نظر دارد این اردوی انتخابی را با حضور ۳۵ بازیکن از تاریخ ۱۸ لغایت ٢٤ مرداد ماه در استان تهران برگزار کند.

به گفته غلام ویسی بر این اساس، ندا تابعی بانوی فوتسالیست کردستانی نیز به نمایندگی از این استان در این مرحله از اردوی انتخابی حضور پیدا خواهد کرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=14939
  • ارسال توسط : l

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.