حدیث روز

  • امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
1

۲۵ هزار نفر از متقاضیان نهضت ملی مسکن در کردستان ساماندهی شدند

  • کد خبر : 30384
  • 26 اسفند 1402 - 9:13
۲۵ هزار نفر از متقاضیان نهضت ملی مسکن در کردستان ساماندهی شدند
سرپرست معاونت مسکن وساختمان اداره کل راه وشهرسازی کردستان گفت: تاکنون ۲۵ هزار نفر از متقاضیان نهضت ملی مسکن از مجموع واجدین شرایط در استان ساماندهی شدند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کُردتودی، امیر حسین جمشیدی در جمع خبرنگاران  اظهار کرد: از سال ۱۳۹۸ ثبت نام متقاضیان، پالایش آن‌ها و به تبع شناسایی اراضی دولتی برای بارگذاری پروژه های طرح اقدام ملی مسکن (نهضت ملی مسکن) در استان آغاز شده است.

وی افزود: از زمان ابلاغ قانون جهش تولید مسکن و ابلاغ آیین نامه اجرایی و راه اندازی سامانه در همه شهرستان های استان تعداد ۲۰۴ هزار و ۲۹۹ نفر ثبت نام کردند که از این تعداد ۱۱۶ هزار و۷۵۲ نفر حائز شرایط نهایی برای دریافت مسکن شناخته شده اند.

سرپرست معاونت مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی کردستان ادامه داد: از میان تایید شدگان تعداد بیش از ۲۵ هزار نفر در قالب پروژه‌های انبوه‌سازی و واگذاری زمین ساماندهی شده‌اند.

جمشیدی اظهار کرد: پروژه‌های انبوه‌سازی نهضت ملی مسکن، با تولیت اداره‌کل راه‌ و شهرسازی به تعداد ۱۴ سایت دارای قرارداد با سازندگان فعال است.

وی یادآور شد: در این راستا برای هر پروژه مشاور طراح، نظارت و آزمایشگاه مکانیک خاک تعیین و با تاکید بر کیفیت ساخت و اجرای پروژه‌ها طبق ضوابط و مقررات ملی ساختمان عملیات اجرایی درحال انجام است.

سرپرست معاونت مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی کردستان گفت: امیدواریم با تلاش مجموعه همکاران راه وشهرسازی و دیگر سازمانها و نهادهای مرتبط و تصویب زمین های پیشنهادی برای الحاق در شورای عالی شهرسازی ومعماری شاهد ساماندهی همه متقاضیان باشیم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=30384
  • ارسال توسط : گ ظ

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.