حدیث روز

  • امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
2
مدیرعامل شرکت آبفا کردستان:

۱۳ پروژه آبرسانی روستایی در کردستان به بهره‌برداری می‌رسد

  • کد خبر : 18369
  • 12 مهر 1402 - 12:47
۱۳ پروژه آبرسانی روستایی در کردستان به بهره‌برداری می‌رسد
مدیرعامل شرکت آبفا کردستان گفت: تا پایان امسال 13 پروژه تأمین آب و آبرسانی در شهرستان‌های مختلف استان با اعتبار 31.2 میلیارد تومان مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کُردتودی، محمد فرهاد در جمع خبرنگاران استان اظهار کرد: در شهرستان سنندج، پروژه آبرسانی به روستای لنج آباد سنندج با اعتبار ۳ میلیارد تومان در قالب طرح احداث و تکمیل طرح آبرسانی تک روستایی به سنندج در سالجاری مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

وی افزود: در شهرستان بانه پروژه‌های آبرسانی به روستاهای منجیلان، حمزه لان و خوری‌آباد با اعتبار ۷.۴ میلیارد تومان از محل طرح احداث و تکمیل آبرسانی تک روستایی به بانه و پروژه آبرسانی به روستای بیلو این شهرستان از محل طرح آبرسانی به این روستا با اعتبار ۳.۹ میلیارد تومان امسال افتتاح می‌شود.

مدیرعامل شرکت آبفا کردستان گفت: در شهرستان بیجار پروژه آبرسانی به روستای زرده کمر با ۲.۳ میلیارد تومان در قالب طرح احداث و تکمیل آبرسانی تک روستایی به شهرستان بیجار و پروژه آبرسانی به روستای کوتان با ۱.۹ میلیارد تومان از محل طرح آبرسانی به تک روستاها و تکمیل مجتمع های آبرسانی اولویت دار روستایی تا پایان امسال اجرا می‌شود.

فرهاد افزود: در شهرستان کامیاران نیز پروژه آبرسانی به روستای قورق با ۵ میلیارد تومان در قالب طرح احداث و تکمیل آبرسانی تک روستایی به شهرستان کامیاران و آبرسانی به روستای کیله گلان با ۲.۲ میلیارد تومان اعتبار در قالب طرح احداث و تکمیل آبرسانی تک روستایی به استان تا پایان امسال در مدار بهره برداری قرار می‌گیرد.

وی افزود: پروژه حفر چاه روتاری شماره ۶۵ دشت ریخلان مریوان با اعتبار یک میلیارد تومان دیگر پروژه ای است که در قالب طرح آبرسانی به شهرهای دارای تنش آبی تا پایان سال ۱۴۰۲ افتتاح می‌شود.

فرهاد خاطرنشان کرد: در شهرستان سروآباد هم پروژه‌های آبرسانی به روستاهای گواز، نسنار و یوژنان با ۴.۵ میلیارد تومان از محل طرح احداث و تکمیل آبرسانی تک روستایی به سروآباد پروژه های دیگری خواهند بود که در حوزه روستایی در استان کردستان تا پایان امسال بهره‌برداری خواهند شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=18369
  • ارسال توسط : l

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.