حدیث روز

  • امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
1
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح:

یکی از مظاهر اقتدار کشور مشارکت در انتخابات است

  • کد خبر : 28493
  • 22 بهمن 1402 - 11:07
یکی از مظاهر اقتدار کشور مشارکت در انتخابات است
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: مردم برای استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی انقلاب کردند چرا که ایران در قبل انقلاب وابسته به بیگانگان بود لذا امروز یکی از مظاهر اقتدار کشور مشارکت در انتخابات است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کردتودی، حجت‌الاسلام سید ضیاالدین آقاجانپور پیش‌ازظهر امروز در سخنرانی مراسم ۲۲ بهمن مرکز استان کردستان که با حضور مسئولان و اقشار مختلف مردم در سه راه حبیبی این شهر برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و تبریک دهه مبارک فجر و طلیعه چهل و پنجمین بهار آزادی اظهار داشت: از حضور مرشور نردم شریف و ولایتمدار کردستان تشکر می‌کنم.مردم این کشور به استقلال نیازمند بود چرا کن سران این کشور به سران کشورها و بیگانگان وابسته بود و انتخاب آنها انتخاب مردم مظلوم بود.

وی گفت :استقلال نعمت بزرگی است و همه ما باید از این حاکمیت و قانونی که بر این کشور حاکم است و حاکمیتی اسلامی است، دفاع کنیم.

وی افزود: دشمنان ما بعد از استقلال و آزادی دست از سر ما برنداشتند و جنگ را تحمیل کردند تا نظام نوپای اسلامی را از پای در آورند اما مردم ما و مردم این استان بیش از ۵ هزار شهید تقدیم کردند تا یکپارچگی این انقلاب و این کشور همواره پابرجا باشد.

حجت‌الاسلام سید ضیاالدین آقاجانپور خاطر نشان کرد: امروز وضعیت ما به گونه‌ای است که همه ابرقدرت‌ها ترس و واهمه دارد چرا که ما در اوج اقتدار به سر می‌بریم.

وی با بیان اینکه نیروی مسلحم برای امنیت و ناموس این مرز و بوم در اوج اقتدار است و برای اولین بار در تاریخ ایران هواپیما، کشتی و ناو جنگی را تولید کردیم و این همه ترسی است در دل دشمن، تاکید کرد: ما برای اولین بار ماهواره‌هایی کاملا بومی و ایرانی با ماهواه‌بر سیمرغ تولید کرده‌ایم که همزمان سه ماهواره به فضا پرتاب شد و اینها بیانگر پیشرفت‌های ایران از نظر علمی و نظامی است و برای دفاع از اقتدار کشور است.

وی یادآور شد: اگر در گذشته بیگانگان به کشور حمله کردند و همه بر خود واجب دیدند که از کشور دفاع کنند لذا امروز هم همه باید با اقتدار در این واجب شرعی و تکلیف ملی برای دفاع از انقلاب حضور پیدا کنیم چرا که حضور حداکثری این پیام را به دشمنان ما میدهد که مردم از استقلال و امنیت و آزادی و جمهوری اسلامی خود دفاع میکنند و نمی‌گذارند امنیت این کشور به واسطه دشمن قسم خورده متزلزل شود.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: امروز تقابل بین جبهه حق و باطل است و یک جبهه یزید و یزیدیان است که میخواهند سلطه خود را به مردم مظلوم فراگیر کنند اما امروز نهضت حسینی در اوج و اقتدار ایستاده است و هرگز تسلیم دشمن نخواهد شد چرا که امروز جبهه ما جبهه حق است و هرگز زیر بار ذلت نخواهیم رفت.

ایام‌الله روزی است که مردم آن را رقم زده باشند

امام جمعه شهرستان بیجار گفت: مردم مسلمان و ولایت مدار ایران اسلامی در ۲۲بهمن‌۱۳۵۷ قیامی رقم زدن که آن را یوم‌الله نامیده زیرا به قدرت الهی به پیروزی رسید.

حجت‌الاسلام علی خورشیدی در سخنرانی راهپیمایی ۲۲بهمن امسال شهرستان بیجار اظهار داشت: هر گاه مردم با اتکا به خداوند و توسل به اهل بیت علیهم السلام به میدان بیایند، روز و یوم‌الله است.

وی افزود: امروز را مردم تشخص دادند که وارد میدان راهپیمایی ۲۲بهمن شوند و با مشت‌های گره کرده، فریاد خود را بر سر آمریکا و صهیونیسم جهانی کشیدند.

امام جمعه بیجار گفت: امروز مردم به صورت حماسی در این راهپیمایی اعلام داشتند که وضعیت اقتصادی کشور را باید دولت مردمی سامان دهد.

وی با اشاره به اینکه مشکلات و مسائل کشور، داخلی است و ربطی به دشمنان و خارج نشینان ندارد، تاکید کرد: مشکلات با همیاری و همکاری همه آحاد جامعه و نقش آفرینی مجلس و دولت حل خواهد شد و به آینده خود امیدواریم.

حجت‌الاسلام خورشیدی توضیح داد: مردم به حمدالله درست تشخیص می‌دهند و در اسفندماه، نشان خواهند داد که با حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای، فرد اصلحی‌ را برای قانون گذاری و تعیین سرنوشت کشور انتخاب کنند.

وی ادامه داد: انتخابات همان گونه رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند، حق ملت است، هیچ کسی نمی‌توان این حق را از مردم ایران اسلامی بگیرد.

جمهوری اسلامی ایران، به قدرت منطقه تبدیل شده است

سردار جمشید رضایی، جانشین سپاه بیت المقدس استان کردستان در سخنرانی مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهرستان سقز با گرامیداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران با رهبری حضرت امام خمینی (ره) و برای ایجاد حکومت عدل با حمایت های مردمی و تقدیم هزاران شهید، ایثارگر و جانباز در ۲۲ بهمن ماه سال ۱۳۵۷ به پیروزی رسید.

سردار رضایی افزود: این نظام ولایی با تفکر نه شرقی نه غربی با حفظ استقلال سیاسی کشور و با اقتدار مسیر باشکوه خود را پیموده و به فرمایش مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، به قله نزدیک شده است.

وی ادامه داد: نظام جمهوری اسلامی ایران با برگزاری ۴۰ انتخابات و بر پایه دموکراسی و مردم سالاری مسیر پرشکوه خود را ادامه داده است و یکی از نمادهای بارز این شکوه پرصلابت، برگزاری انتخابات ها، حضور مردم در یوم الله ۲۲ بهمن، نهم دی و سالگرد شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی است.

وی گفت: این انقلاب به مردم، حضرت امام راحل و مقام معظم رهبری و شهدا تعلق دارد و ۲۲ بهمن روز طلوع و ظهور شکوفایی ملت های ماست که تاکنون در تمام جهان چنین انقلابی به وقوع نپیوسته است.

وی با اشاره به استقلال سیاسی کشورمان و با بیان اینکه ایران اسلامی یک حکومت مبتنی بر دموکراسی است، ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران به قدرت منطقه تبدیل شده است.

وی اضافه نمود: دشمنی آمریکا و غرب با کشورمان به دلیل پیشرفت های روزافزون بدون وابستگی به قدرت های جهانی است.

سردار رضایی با تشریح بخشی از پیشرفت های کشورمان در ابعاد هوافضا و نظامی ادامه داد: یکی از برکات نظام جمهوری اسلامی ایران، تشکیل هسته های مقاومت اسلامی است که این محور مقاومت با دستور امام راحل تشکیل و توسط شهید سردار سلیمانی سازماندهی شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=28493
  • ارسال توسط : m j

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.