حدیث روز

  • امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
0

گوهر بی‌همتای تاریخ/۲۲ بهمن، روزی که دنیا شکوه ایرانیان را خواهد ستود

  • کد خبر : 6394
  • 22 بهمن 1401 - 9:10
گوهر بی‌همتای تاریخ/۲۲ بهمن، روزی که دنیا شکوه ایرانیان را خواهد ستود
راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن نماد شکوه، عزت و بالندگی جمهوری اسلامی است و حضور آگاهانه مردم در این مراسم، امنیت و ثبات کشور را تضمین می‌کند و مانع عملیاتی شدن توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کُردتودی، ۲۲ بهمن، حماسه‌ای است تاریخی؛ واقعه‌ای که مسیر تاریخ را عوض کرد و برگی زرین در آن گشود. برگ زرّینی که به وسعت تاریخ، گسترش یافت و اکنون پس از ۴۴ سال، لبیک گویان به ولایت، دوباره آمدیم تا شگفتی سازِ این تاریخِ حماسی شویم.

 

مراسم یوم‌الله ۲۲بهمن همزمان با سراسر کشور صبح امروز در همه شهرستان‌های استان کردستان برگزار شد و مسئولان ارشد استانی، اقشار مختلف مردم و خانواده‌های معظم شهدا نیز حضور داشتند.

براساس مشاهدات عینی خبرنگار کردتودی، امروز از پیر و جوان، زن و مرد به ویژه نسل اولی‌ها با خروش انقلابی خود و با مشت‌های گره‌کرده و شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل، اوج انزجار و نفرت خود را از استکبار جهانی اعلام کردند.

امسال حضور حماسی و آگاهانه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن به مناسبت چهل و چهار سالگی انقلاب اسلامی از جهات مختلفی اهمیت دارد و پیام های بسیاری را برای جهانیان به همراه خواهد داشت.

 تثبیت امنیت حاصل بصیرت مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن است

اسماعیل زارعی کوشا استاندار کُردستان گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن مهمترین مظهر و تجلی حضور و پشتوانه مردمی در طول سال ها است.

وی اضافه کرد: رویدادی هم چون انتخابات که حضور مردم در آن نقش تعیین کننده ای دارد هر چند سال یکبار برگزار می شود ولی راهپیمایی ۲۲ بهمن جزو مناسبت های ملی است که هر سال با مشارکت گسترده حافظان میهن و ارزش های انقلاب و اسلام برگزار می شود.

استاندار کردستان بر اهتمام ویژه در برگزاری باشکوه راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال تاکید کرد و گفت: طراحی های پیچیده و طمع ورزی های دشمنان کشورمان تاکنون به واسطه بصیرت و آگاهی مردم به نتیجه دلخواه آنها منجر نشده است.

زارعی کوشا ادامه داد: امسال هم در اتفاقات، حوادث و اغتشاشاتی که دشمنان ایران اسلامی ایجاد کردند مردم با هوشیاری خود نقشه هایشان را خنثی کردند و تودهنی محکمی به آنها زدند.

وی یادآور شد: امنیت حاصل شده از بصیرت مردم در ۲۲ بهمن با حضور مردمی و حداکثری اقشار مختلف تثبیت و به همه دنیا مخابره می شود.

استاندار کردستان بیان کرد: مشارکت پرشور اقشار مختلف جامعه در این راهپیمایی به جهانیان نشان می دهد نظام مقدس جمهوری اسلامی، نظامی مردم پایه است و پشتوانه ای که این نظام را به پیش می برد و توسعه آنرا رقم می زند، حمایت مردمی است.

حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن باعث ناامیدی دشمنان و سربلندی مردم ایران اسلامی است

نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: درخواست بنده این است با توجه به حوادث اخیر و توطئه‌های دشمنان، مردم حضوری چشمگیرتر و وفادارانه‌تری از گذشته در راهپیمایی ۲۲ بهمن داشته باشند.

حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی اظهار کرد: با توجه به شرایط و حوادث اخیر، دسیسه‌های دشمنان و فشار استکبار بر روی ملت ایران، حضور چشمگیرتر، وفادارانه‌تر و بهتر مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن ضروری است.

وی ادامه داد: انقلاب ما انقلاب عقلانیت، معنویت و عدالت است و همه وظیفه داریم از خون شهدا، مجاهدت‌های صورت گرفته و آرمان‌های نظام و انقلاب اسلامی دفاع کنیم.

نماینده ولی فقیه در کردستان یادآور شد: به طور قطع، حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن و در چنین مقطع زمانی، باعث نگرانی دشمنان و ناامیدی آنان و سربلندی مردم ایران اسلامی خواهد شد.

حجت‌الاسلام پورذهبی تاکید کرد: کم و کاستی‌هایی هست اما مسوولان زحمت می‌کشند و در سایه تلاش دلسوزانه و با رهبری رهبر معظم انقلاب، مشکلات نیز برطرف می‌شود، بنابراین می‌طلبد امسال همه پرشور و مجاهدانه در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کنیم.

ایران اسلامی پیشرفت‌های چشمگیری در ۴۴ سال گذشته داشته است

پرویز اوسطی نماینده مردم شهرستان های قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران حاصل مجاهدت و زحمات همه عدالت طلبان است که با حمایت و پیروی از امام خمینی(ره)، انقلاب اسلامی را شکل دادند.

وی با اشاره به اینکه انقلاب ماموریت های ویژه ای دارد، افزود: هدف انقلاب اسلامی فقط حفظ نظام نیست بلکه نخستین ماموریت آن این است که بتواند کارایی و توانمندی نظام مردم سالاری دینی برای را حل مسائل و مشکلات بشریت به نمایش بگذارد.

نماینده مردم شهرستان های قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: یکی از مهمترین اهداف انقلاب اسلامی این است که ایران به عنوان الگوی همه جانبه پیشرفت در دنیا مطرح شود.

اوسطی با بیان اینکه ایران مدافع تمدن اسلامی و حافظ منافع همه کشورهای اسلامی در مقابل هجمه تمدن غرب است، گفت: همه ما باید تلاش کنیم این اهداف محقق شود و هرچند مسیر روشن است ولی به دلایل متعددی طولانی و سخت است لذا به استقامت و پایمردی نیاز دارد.

وی یادآور شد: روند توسعه و پیشرفت بعد از انقلاب اسلامی با توجه به شاخص‌های موجود در حوزه های مختلف اعم از اقتصادی، عمرانی و اجتماعی نسبت به قبل از انقلاب قابل قیاس نیست.

نماینده مردم شهرستان های قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: به عنوان نمونه در بخش کشاورزی قبل از انقلاب ۳۰ میلیون تن محصول کشاورزی تولید می شد ولی اکنون به ۱۳۰ میلیون تن رسیده و این شاخص جهشی در حوزه امنیت غذایی است.

اوسطی به خدمات ارائه شده در زمینه عمران روستایی اشاره کرد و گفت: قبل از انقلاب، روستاها از بیشتر امکانات بی بهره بودند اکنون در حوزه راه، آب، فاضلاب، مسکن و اینترنت دارای شرایط مطلوبی هستند.

وی با بیان اینکه در حوزه زیرساخت های اصلی هم مثل احداث بزرگراه، راه آهن و فرودگاه پیشرفت های چشمگیری در سطح کشور اتفاق افتاده است، یادآور شد: در کردستان هم در همه حوزه ها شاهد خدمات و اقدامات مثبت انقلاب هستیم.

نماینده مردم شهرستان های قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: بی شک کم و کاستی هایی هم وجود دارد و نمی توان منکر آن شد که رفع آنها هم غیرممکن نیست و با تلاش و همت و داشتن طرح و برنامه این مسائل هم حل خواهد شد.

اوسطی یادآور شد: یکی از دغدغه های مسئولان ارشد نظام توسعه متوازن است که این مهم با تخصیص اعتبار مناسب در اقصی نقاط کشور اتفاق می افتد و اینگونه شاهد ایرانی آباد و توسعه یافته خواهیم بود.

وی در بخش دیگری از سخنانش مردم را به شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کرد و گفت: ۲۲ بهمن یکی از مهمترین رویدادهای تاریخی کشور ما به شمار می رود که حضور گسترده ما در این روز به جهانیان نشان می دهد همواره حامی و پشتیبان آرمان های انقلابمان هستیم.

انتهای پیام/

 

 

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=6394
  • ارسال توسط : m j

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.