حدیث روز

  • امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
0
امام جمعه موقت مریوان در محکومیت اقدام رژیم صهیونیستی علیه نوامیس مسلمانان:

کینه‌توزی رژیم صهیونیستی برای همه آزادی‌خواهان جهان آشکار است

  • کد خبر : 31055
  • 06 فروردین 1403 - 7:54
کینه‌توزی رژیم صهیونیستی برای همه آزادی‌خواهان جهان آشکار است
امام جمعه قبا بهاران مریوان ضمن محکومیت اقدام بی‌شرمانه رژیم صهیونیستی علیه نوامیس مسلمانان در غزه، گفت: کینه‌توزی رژیم صهیونیستی نسبت به همه مسلمانان با اقوام، نژاد و مذاهب مختلف اسلامی در دوران رسول اکرم(ص) در مدینه منوره تاکنون برای همه آزادیخواهان جهان به ویژه مسلمانان آشکار است.

ماموستا امجد محمودی امام جمعه قبا بهاران مریوان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کردتودی اظهار داشت: کینه‌توزی رژیم صهیونیستی نسبت به همه مسلمانان با اقوام، نژاد و مذاهب مختلف اسلامی در دوران رسول اکرم(ص) در مدینه منوره تاکنون برای همه آزادی‌خواهان جهان به ویژه مسلمانان آشکار است.

ماموستا محمودی بیان کرد: رژیم جعلی و عنکبوت اسرائیل با حمایت استکبار جهانی تنها دم از حقوق بشر می‌زنند.

وی افزود: رژیم اسرائیل در کشورهای اسلامی و کشورهای عربی در هر تجمع دم از حقوق بشر می‌زند چرا در مقابل جنایات و تجاوز به زنان مسلمان فلسطین به ویژه زنان مظلوم غزه که هر روز بچه، شوهر، پدر و مادرشان شهید می‌شوند ساکت نشسته است و دم از آزادی می‌زند.

وی در ادامه گفت: بسیار جای تاسف است پیام خداوند متعال به این زنان عفیفه و محجبه این است: وَلَا تَهِنُواْ وَلَا تَحۡزَنُواْ وَأَنتُمُ ٱلۡأَعۡلَوۡنَ إِن كُنتُم مُّؤۡمِنِينَ
سستى مکنید و غمگین نشوید، که شما از دیگران برترید، البتّه اگر با ایمان باشید و نیز مصداق آیه والذین هم لفروجهم حـفظون «و آنها که دامان خود را از آلوده شدن به بی عفتی حفظ می‌کنند.» شما هستید.

امام جمعه قبا بهاران مریوان اظهار کرد: با کمال تأسف از کشورهای مسلمانی که با کشوری روابط دارند که در روز قیامت حکام آنان باید در دادگاه عدالت الهی در مقابل ۱۲۴ هزار پیامبر (ع) و عموم مردم پاسخگو باشند.

وی در ادامه افزود: چرا مانند ایران اسلامی با گذشت ۴۵ سال از عمر با برکتش می‌گذرد و معمار کبیر انقلاب امام راحل(ره) که اسرائیل را رژیم غاصب دانسته است و تا امروز ملت بزرگ ایران در نمازهای جمعه، یومیه و در مناسبت‌های ملی و مذهبی علیه این رژیم شعار سر می‌دهند اگر عده‌ای دور هم جمع گردند و شعار سر دهند با آنان برخورد می‌شود.

ماموستا محمودی در پایان گفت: اینجانب ضمن محکوم کردن جنایت وحشیانه رژیم کودک‌کش و اعمال ناپسندانه‌ای که در این ماه مبارک رمضان نشانه زوال آن است از کشورهای اسلامی درخواست قطع رابطه زمینی، هوایی و بستن مرزها و باز گذاشتن مرزهای فلسطین به دفاع از این ملت مقتدر اما مظلوم که جز خداوند پناهی ندارند بشتابند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=31055
  • ارسال توسط : l

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.