حدیث روز

  • امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
1
به مناسبت هفته دولت انجام گرفت؛

کلنگ‌زنی و بهره‌برداری از ۱۸ پروژه در بانه

  • کد خبر : 15902
  • 06 شهریور 1402 - 8:48
کلنگ‌زنی و بهره‌برداری از ۱۸ پروژه در بانه
همزمان با هفته دولت ۶ پروژه عمرانی شهرداری بانه، هشت پروژه مخابراتی، یک پروژه شهرک صنعتی و سه پروژه شرکت توزیع برق بانه کلنگ‌زنی و به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کُردتودی، شهردار بانه، شامگاه ۵ شهریور در آیین افتتاح پروژه های شهرداری این شهر اظهار کرد: پروژه بهسازی و آسفالت معابر شهرک ارقند و فرجی به طول ۱۵ هزار متر مربع با اعتبار ۶ میلیارد تومان از منابع داخلی شهرداری بانه اجرایی شده است.

سروه قادرخانزاده افزود: یک ششم از هزینه های اختصاص یافته به پروژه هزینه خودیاری برای پروژه آسفالت معابر شهرک ارقند و فرجی نیز پرداخت شده است.

وی ادامه داد: برای اجرای این پروژه ۹ میلیارد تومان اعتبار از محل اعتبارات شهرداری و اعتبارات استانی هزینه می شود و تا پایان امسال به بهره برداری می رسد و برای حل این مشکلات مطالعات و برنامه ریزی های زیادی انجام شده و پیمان کار پروژه مشخص شده است.

قادرخانزاده عنوان کرد: برای احداث بلوار ۳۴ متری خطیبی ۳۵ میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته و به زودی آغاز می شود و به صورت امانی انجام می شود.

این مسوول عنوان کرد: یکی دیگر از مشکلات شهری بانه، کمبود آب برای آبیاری فضای سبز است و مطالعه پروژه انجام شده و پیمان کار نیز انتخاب شده و برای اجرای این پروژه یک هزار و ۱۰۰ متر لوله گذاری و یک مخزن ۱۰۰ متر مکعبی احداث می شود.

وی افزود: از محل اعتبارات داخلی شهرداری و اعتبارات استانی برای اجرای این پروژه پنج میلیارد تومان اعتبار هزینه می شود.

شهردار بانه گفت: از محل منابع داخلی شهرداری برای احداث پارک صالح آباد هزینه می شود که شامل جدول گذاری، پیاده روسازی و جدول کشی است.

قادرخانزاده خاطرنشان کرد: از محل منابع داخلی شهرداری با آغاز هفته دولت عملیات اجرای احداث خیابان ۱۶ متری جنیره نیز با اعتبار ۱۵ میلیارد تومان آغاز می شود.

افتتاح سه پروژه برق رسانی

رئیس شرکت توزیع برق شهرستان بانه در آیین نمادین افتتاح سه پروژه برق رسانی اظهار کرد: ۸۰ درصد انشعابات خانگی هستند که سالانه حدود سه هزار انشعاب جدید واگذار می کنیم.

صلاح قادری افزود: محله یکی از مناطقی است که بیشترین توسعه را داشته و از سال ۱۳۹۵ تاکنون ۱۰ پست جدید احداث و بسیاری از پست‌ها موجود افزایش ظرفیت داده شده است.

وی بیان کرد: برای اجرای این پروژه‌ها هفت میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان هزینه شده که شامل احداث پست جدید محله بنی رزان و فنی و حرفه ای، اصلاح شبکه روستاهای بخش مرکزی، بخش نمشیر، بخش ننور و آرمرده، برق رسانی به محله تالار آربابا از جمله پروژه های شرکت توزیع نیروی برق است.

وی ادامه داد: در ۲۶ منطقه حاشیه‌ای باتوجه به قانون واگذاری انشعاب غیر دائم با همکاری شهرداری بانه، انشعاب‌های غیر دائم و دائمی واگذار می شود. برای اجرای این پروژه از سال گذشته تاکنون ۳۰ میلیارد تومان اعتبار جذب و هزینه شده است.

هزینه کرد ۲۵ میلیارد تومان اعتبار برای پروژه‌های مخابرات در بانه

رئیس شرکت مخابرات شهرستان بانه نیز گفت: برای اجرای پروژه‌های شرکت مخابرات شهرستان بانه در هفته دولت ۲۵ میلیارد تومان اعتبار هزینه کرده و در ۶ مناطق مختلف شهرستان سایت فورجی به تی دی ال تی دی تبدیل شده و در روستای برویشکانی اینترنت پرسرعت و فیبر نوری راه اندازی شده است.

مصطفی فتحی افزود: در هفته دولت از پروژه‌های شرکت مخابرات تکنولوژی ای دی اس ال به ۲ کافوی بانه اضافه شده و توسعه شبکه اف تی تی اچ به متراژ ۵۰۰ متر در شهرک مولوی و نصب و راه‌اندازی سایت فرمانداری جاده سلیمانی و سایت مایکروویو به بهره‌برداری می رسد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=15902
  • ارسال توسط : گ ظ

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.