حدیث روز

  • امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
3
فرمانده انتظامی استان کردستان خبرداد:

کشف ۴۲ راس دام قاچاق به ارزش ۶ میلیارد ریال در بانه

  • کد خبر : 9617
  • 06 اردیبهشت 1402 - 7:23
کشف ۴۲ راس دام قاچاق به ارزش ۶ میلیارد ریال در بانه
فرمانده انتظامی استان کردستان از کشف ۴۲ راس دام قاچاق به ارزش ۶ میلیارد ریال در "بانه" خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کردتودی، سردار علی آزادی از کشف یک محموله دام قاچاق در شهرستان بانه خبر داد و اظهار داشت: ماموران انتظامی  پاسگاه بوئین و دایره مبارزه با قاچاق کالا و ارز بانه با اشراف اطلاعاتی یک دستگاه کامیونت حامل دام قاچاق را شناشایی کردند.

وی افزود: ماموران انتظامی شهرستان با اقدامات پلیسی و پس از هماهنگی با مراجع قضائی خودرو مورد نظر را متوقف و در بازرسی از آن، ۴۲ رأس گوسفند قاچاق فاقد هرگونه مجوز کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان کردستان با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی این تعداد دام قاچاق را ۶ میلیارد ریال برآورد کردند، گفت: در این رابطه  ۲ متهم بازداشت و به همراه پرونده و طی مراحل قانونی در اختیار  مراجع قضائی قرار گرفتند.

وی همچنین از کشف و توقف خودرو حامل ماشین ظرفشویی قاچاق در قروه خبر داد و عنوان کرد: ماموران انتظامی پاسگاه وینسار قروه در راستای مقابله با قاچاق کالا در محور” قروه-همدان”  ۲ دستگاه خودرو وانت نیسان را شناسایی کردند.

آزادی بیان داشت: ماموران انتظامی قروه با اشراف اطلاعاتی و اقدامات پلیسی پس از هماهنگی با مراجع  قضائی ۲ خودرو مورد نظر را متوقف و در بازرسی از آنها ۱۲ دستگاه ماشین ظرفشویی خارجی قاچاق کشف شد.

وی با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش ریالی این محموله قاچاق را بیش از ۵ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند، اعلام کرد: در این رابطه ۲ نفر بازداشت و به همراه پرونده در اختیار مراجع قضائی قرار گرفتند.

آزادی یادآور شد: مبارزه با قاچاق کالا و ارز جزو برنامه‌های اولویت‌دار پلیس در سال‌جاری در استان کردستان بوده و در این راستا با هیچ کسی مماشات نخواهیم کرد.

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=9617
  • ارسال توسط : m j

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.