حدیث روز

  • امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
0
فرمانده انتظامی کردستان خبر داد:

کشف ۳۰ فقره سرقت در سنندج

  • کد خبر : 31162
  • 07 فروردین 1403 - 7:19
کشف ۳۰ فقره سرقت در سنندج
فرمانده انتظامی کردستان از دستگیری سارق با ۳۰ فقره سرقت در حین اوراق یک دستگاه خودروی سرقتی در سنندج خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کردتودی به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار علی آزادی با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت محتویات داخل خودرو در سنندج، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی یادآور شد: ماموران کلانتری ۱۸ نایسر سنندج با اشراف اطلاعاتی و پس از هماهنگی با مراجع قضایی یک نفر سارق سابقه دار را در این خصوص شناسایی و در یک عملیات ضربتی سارق را در حین اوراق یک دستگاه خودروی پراید سرقتی در یکی از محلات حاشیه شهر سنندج دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی کردستان با بیان اینکه در تحقیقات به عمل آمده از متهم به تعداد ۲۹ فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو و یک فقره سرقت خودرو اعتراف کرد، گفت: مقداری اموال سرقتی از مخفیگاه سارق کشف شد و متهم به همراه پرونده در اختیار مراجع قضایی قرار گرفت.

کشف بیش از ۱۰ تن البسه قاچاق در کامیاران

سردار آزادی ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی کامیاران، هنگام کنترل خودروهای عبوری در ایستگاه بازرسی شهیدمیرجلیلی یک دستگاه کامیون FH حامل بار قاچاق را شناسایی کردند.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی کامیاران با هماهنگی با مراجع قضایی خودرو مورد نظر را متوقف و در بازرسی از آن مقدار ۱۰ تن و ۶۹۰ کیلوگرم البسه تاناکورا قاچاق کشف کردند.

فرمانده انتظامی کردستان با بیان اینکه کارشناسان ارزش کالای قاچاق کشف شده را ۱۶ میلیارد ریال برآورد کردند، گفت: در این رابطه یک نفر دستگیر و به همراه پرونده در اختیار مراجع قضایی قرار گرفت.

کشف محموله سیگار قاچاق در سنندج

فرمانده انتظامی کردستان از کشف یک میلیون و ۶۵ هزار نخ سیگار قاچاق در شهرستان سنندج خبر داد.

سردار آزادی اضافه کرد: ماموران انتظامی سنندج با اشراف اطلاعاتی یک دستگاه کامیونت حامل بار قاچاق را در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان، شناسایی کردند.

وی افزود: ماموران پاسگاه انتظامی آویهنگ سنندج با اقدامات پلیسی و پس از هماهنگی با مراجع قضایی خودرو مورد نظر متوقف و در بازرسی از آن تعداد یک میلیون و ۶۵ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق کشف کردند.

فرمانده انتظامی کردستان با بیان اینکه کارشناسان ارزش سیگار قاچاق کشف شده را ۱۵ میلیارد و ۹۷۵ میلیون ریال برآورد کردند، گفت: در این رابطه یک نفر دستگیر و به همراه پرونده در اختیار مراجع قضایی قرار گرفت.

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=31162
  • ارسال توسط : m j

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.