حدیث روز

  • امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
1
مشاور عالی فرمانده کل سپاه:

کسی که در مسیر حق قرار می‌گیرد باید ظرفیت بالایی داشته باشد

  • کد خبر : 13581
  • 22 تیر 1402 - 7:07
کسی که در مسیر حق قرار می‌گیرد باید ظرفیت بالایی داشته باشد
مشاور عالی فرمانده کل سپاه، گفت: کسی که در مسیر حق قرار می گیرد باید ظرفیت بالایی داشته باشد چون همواره فشارها نسبت به او افزایش می یابد و تحمل برای او سخت می شود.

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کُردتودی، سردار حسین رضا صادقی مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جلسه هم اندیشی با جمعی از اساتید دانشگاهی اندیشه ‌ورز استان کردستان که در سالن جلسات ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان برگزار شد، با اشاره به اینکه کار احیاگری همراه با خون دل خوردن است، عنوان کرد: یاران واقعی اسلام، این دین را با تمام سختی های مسیر راهش پذیرفته اند.

وی به تعبیر مقام معظم رهبری، برخی شهدای انقلاب اسلامی را بالاتر از شهدای صدر اسلام دانست چون این شهدا نه تنها اسلام را به عنوان یک مکتب کامل پذیرفته اند بلکه در مسیر تحقق و پیاده سازی آرمان های آن نیز همواره در میدان بوده اند.

مشاور عالی فرمانده کل سپاه، با تأکید بر اینکه عزت اسلام را باید یاران واقعی آن نشان دهند، ابراز داشت: یاران واقعی اسلام باید قیادت و رهبری کنند که دیگران هم در مسیر اسلام حرکت کنند و اگر این کار را کردند کرامت دنیا و آخرت را نیز نصیب خود کرده اند.

سردار صادقی ادامه داد: کسی که در مسیر حق قرار می گیرد باید ظرفیت بالایی داشته باشد چون همواره فشارها نسبت به او افزایش می یابد و تحمل برای او سخت می شود.

این فرمانده دوران دفاع مقدس با اشاره به اینکه در مسیر حق هر چقدر توان بگذارید بازهم ناقص است و کسی نمی تواند ادعا کند که صددرصد عمل کرده است، عنوان کرد: حداقل پاداش کسی که در مسیر حق حرکت می کند بهشت است.

وی با تأکید بر تجربه و تبحر دشمنان نظام اسلامی، خاطرنشان کرد: دشمنان این نظام دست بردار نخواهند بود چون اگر کوتاه بیایند بازنده خواهند شد. اما اگر ما ثابت قدم باشیم دشمن منزوی خواهد شد و البته این کار سختی های زیادی دارد و باید تحمل داشته باشیم.

سردار صادقی افزود: کسی که در مسیر حق حرکت می کند سنت های الهی را زنده می کند و بدعت های ناروا علیه اسلام و پیامبر(ص) را از بین می برد.

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: در فردای قیامت از نظر خداوند انسانی که آثاری از رنج، مصیبت و مشقت برای اسلام در باطنش نباشد انسان ناقصی است.

وی با تأکید بر اینکه دشمن با تجربه و متبحر است و در طول تاریخ نظام های مختلفی را در دنیا ساقط کرده است، تصریح کرد: در مقابل حرص، ولع، تجربه و تبحر دشمن باید ایثار و از خودگذشتگی وجود داشته باشد تا بتوان تلاش های او را ناکام گذاشت.

سردار صادقی خاطرنشان کرد: دشمن جنگ های مختلف نظامی، امنیتی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی را مرحله به مرحله اجرا کرده و بر اساس تجربه در این جنگ ها به تقابل با جامعه ایران پرداخته است.

وی افزود: دشمن در جنگ علیه مردم ایران معتقد است که اگر اذهان را با دروغ و فریب تسخیر کند، تسخیر خیابان برای او آسانتر می شود.

مشاور فرمانده کل سپاه، با تأکید بر اینکه برخی دمل های چرکین جامعه ناشی از مدیریت های گذشته است و مربوط به امروز نیست، بیان کرد: آشوب های قبل از سال ۱۴۰۱ اغلب سیاسی و اقتصادی بودند، اما اوج شعارهای اغتشاشات سال ۱۴۰۱ بر پایه «سکس، بی ناموسی و بی دینی» بود.

وی افزود: آشوبگران با این شعارها در جامعه شک و تردید ایجاد کردند اما این شک و تردید هیچ گاه در اذهان افراد باایمان رسوخ پیدا نکرد.

سردار صادقی با اشاره به اینکه البته مسئولان ما در جاهایی هم اشتباه عمل کردند، گفت: باید تفاوت نسل ها را بپذیرم و باید با نسل جوان با زبان هنرمندانه صحبت کرد و مانع از ایجاد گسل شویم، هرچند که در اغتشاشات اخیر این گسل ایجاد شد.

وی با تأکید بر اینکه نباید در جامعه دوقطبی حجاب ایجاد شود، گفت: در تبیین حجاب و عفاف کم کاری شده و ترسیم درستی از این مهم نشده است.

مشاور عالی فرمانده کل سپاه، به تعبیر مقام معظم رهبری باطل السحر تحریف را تبیین عنوان کرد و افزود: در دولت گذشته ۸ سال مدارس را به حال خود رها کردیم و نظام آموزشی ما بر اجرای سند ۲۰۳۰ متمرکز شد، تا جایی که در اغتشاشات اخیر فحش هایی که در دانشگاه شریف داده می شد نتیجه رویه نادرست آموزش و پرورش در همین دوره ۸ ساله بود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=13581
  • ارسال توسط : l

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.