حدیث روز

  • امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
2
چند خبر ورزشی؛

کسب ۲ عنوان سوم و دعوت از شطرنج‌بازان کردستانی برای حضور در اردوی تیم ملی

  • کد خبر : 18379
  • 13 مهر 1402 - 7:36
کسب ۲ عنوان سوم و دعوت از شطرنج‌بازان کردستانی برای حضور در اردوی تیم ملی
آیلار عزیزی بانوی کاراته‌کا و مانی جولائی دونده کردستانی موفق به کسب عنوان سوم در پایان مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی رشته‌های ورزشی خود شدند و از دو شطرنج‌باز نوجوان نیز جهت حضور در اردوی تیم ملی دعوت شد.

آمنه غلام ویسی صبح امروز و در گفتگو با خبرنگار ما با اعلام این خبر، اظهار داشت: رقابت‌های کاراته قهرمانی رده‌های مختلف دختران کشور و انتخابی تیم ملی به میزبانی استان لرستان برگزار شد.

وی افزود: در این رقابت‌ها که با هدف انتخاب اعضای تیم‌های ملی جهت اعزام به رقابت‌های کاراته قهرمانی آسیایی در قزاقستان برگزار شد، بیش از ۹۰۰ ورزشکار به نمایندگی از ۳۱ استان سراسر کشور حضور پیدا کردند و در سالن شهید چاغروند مجموعه ورزشی تختی شهر خرم‌آباد در استان لرستان در دو بخش کاتا و کومیته با یکدیگر به مبارزه پرداختند.

سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان کردستان خاطر نشان کرد: در نتایح بخش کومیته وزن ۵۴- کیلوگرم رده سنی نوجوانان آیلار عزیزی کاراته‌کای شایسته کردستانی توانست عنوان سوم و نشان برنز را گسب کند.

دعوت ۲ کردستانی به اردوی تیم ملی شطرنج کشور

وی در ادامه به دعوت از «آیهان رهبر» و «ملودی فرهنگ» دو شطرنج باز کردستانی برای حضور در اردوی تیم ملی شطرنج رده‌های پایه پسران و دختران کشور اشاره نمود و گفت: پس از برگزاری مسابقات شطرنج قهرمانی رده‌های سنی مختلف کشور و درخشش نمایندگان استان کردستان با دعوت سرمربی تیم‌های ملی رده پایه شطرنج کشور دو شطرنج باز کردستانی در رده سنی زیر ۱۰ سال به مرحله نخست اردوی آمادگی تیم ملی شطرنج کشور فراخوانده شدند.

غلام ویسی افزود: براین اساس، در رده سنی کمتر از ۱۰ سال دختران «ملودی فرهنگ» شطرنج باز شایسته کردستانی به مرحله نخست اردوی آمادگی دعوت شده است.

وی ادامه داد: همچنین «آیهان رهبر» در رده سنی کمتر از ۱۰ سال بخش پسران نیز به نمایندگی از استان کردستان به این اردو فراخوانده شده است.

گفتنی است؛ اولین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی شطرنج پایه کشور با حضور ۴۰ ورزشکار در دو بخش دختران و پسران در مهر ماه به میزبانی تهران برگزار خواهد شد.

کسب نشان برنز دونده کردستانی در رقابت های دو و میدانی قهرمانی نوجوانان کشور

سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان کردستان در پایان با اشاره به موفقیت مانی جولائی، دونده کردستانی که در پایان مسابقات دو و میدانی قهرمانی نوجوانان کشور که در تهران برگزار شد توانست عنوان سوم و نشان برنز را کسب کند، بیان داشت: رقابت‌های دو و میدانی قهرمانی ماده‌های مختلف رده سنی نوجوانان کشور به میزبانی تهران برگزار شد.

وی افزود: این رقابت‌ها در بخش پسران با حضور دوندگان سراسر کشور طی روزهای ۱۰ و ۱۱ مهرماه در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب تهران برگزار شد و شرکت‌کنندگان در مواد مختلف به مدت دو روز با یکدیگر به رقابت پرداختند.

غلام‌ویسی گفت: استان کردستان در این مسابقات توانست در ماده نیمه استقامت ۱۵۰۰ متر یک عنوان سومی و نشان برنز را کسب کند.

براین اساس، در نتایج انفرادی ماده ۱۵۰۰ متر نیمه استقامت مانی جولائی دونده خوش آتیه کردستانی با ثبت زمان ۴:۲۸،۷۲ جایگاه سوم و نشان برنز را به خود اختصاص داد.

در این ماده دوندگان خوزستان و اصفهان به ترتیب عناوین اول و دوم را بدست آوردند.

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=18379
  • ارسال توسط : m j

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.