حدیث روز

  • امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
0

کرسی‌های تلاوت قرآن کریم در سنندج به ۳۰ هزار رسید

  • کد خبر : 29869
  • 14 اسفند 1402 - 8:30
کرسی‌های تلاوت قرآن کریم در سنندج به ۳۰ هزار رسید
سی‌هزارمین کرسی تلاوت قرآن کریم یکشنبه‌شب با حضور قاریان برجسته کشور، ۲۵۰ نفر از شرکت کنندگان مسابقات قرآنی مدهامتان و عموم مردم در مسجد جامع سنندج(دارالاحسان) برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کُردتودی، مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کردستان در حاشیه برپایی این رویداد بزرگ قرآنی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این مسابقات با عنوان مدهامتان از شنبه شب ۱۲ اسفند با حضور داوران و قاریان برجسته کشور و ۲۸۰ برگزیده کشوری در سنندج آغاز شده است.

بهزاد کیامهر با بیان اینکه شرکت کنندگان این رویداد قرآنی در پنج رشته قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، قرائت تقلیدی، حفظ قرآن و اذان با هم رقابت می‌کنند، یادآور شد: سنندج یکشنبه و دوشنبه ۱۳ و ۱۴ اسفندماه از ساعت ۸ تا ۱۲ و ۱۴ تا ۱۸ میزبان رقابت شرکت کنندگان این رویداد ملی است.

وی اضافه کرد:مکان مسابقات برای برادران در سه راه شالمان، اردوگاه شهید سلیمان خاطر و برای خواهران باشگاه فرهنگیان تعیین شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان نیز در حاشیه بازدید از این رویداد قرآنی اظهار کرد:برگزاری مسابقات ملی مدهامتان در سنندج بیانگر جایگاه دینی و امنیت موجود در استان و شهر سنندج است.

مهدی رمضانی با اشاره به اینکه امنیت کردستان از بطن خود جامعه تولید می‌شود، یادآور شد: بن‌مایه‌های عقیدتی و دینی سرزمین کردستان ریشه قوی دارد و از قدیم در ایران به فرمایش رهبر معظم انقلاب کسانی‌که خوش لحن و صدا بوده‌اند در این آب و خاک حنجره و صدای خود را خرج قرآن کریم و دین مبین اسلام کرده‌اند و برای مردم کردستان افتخار است که چنین مفاخر مهمی دارند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=29869
  • ارسال توسط : گ ظ

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.