حدیث روز

  • امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
2

کردستان قهرمان مسابقات کشتی آزاد جوانان و امید منطقه‌ای کشور شد

  • کد خبر : 19166
  • 23 مهر 1402 - 7:43
کردستان قهرمان مسابقات کشتی آزاد جوانان و امید منطقه‌ای کشور شد
نخستین دوره مسابقات کشتی آزاد ۱۰ جانبه جوانان و امید، یادواره شهید مهدی باکری و ۵۴۰۰ شهید کردستان به میزبانی شهر سریش‌آباد و با قهرمانی میزبان پایان یافت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کُردتودی، نخستین دوره مسابقات کشتی آزاد ۱۰ جانبه جوانان و امید، یادواره شهید مهدی باکری و ۵۴۰۰ شهید کردستان به میزبانی شهر سریش‌آباد و با قهرمانی میزبان پایان یافت.

این مسابقات با حضور ۱۱۶ کشتی گیر در قالب ۱۰ تیم از استان‌های کرمانشاه، لرستان، آذربایجان‌غربی، آذربایجان‌شرقی، زنجان، همدان و چهار تیم‌ از استان کردستان در رده سنی جوانان و امید در سریش آباد شهرستان قروه برگزار شد.

در پایان این رقابت‌ها و در نتیجه تیمی، کردستان با ۲۰۰ امتیاز قهرمان شد، آذربایجان شرقی با ۱۷۰ امتیاز در جایگاه دوم قرار گرفت و کرمانشاه هم با ۱۰۵ امتیاز رتبه سوم را به خود اختصاص داد.

در نتایج انفرادی نیز، در وزن ۵۷ کیلوگرم حمید افشاری از آذربایجان‌غربی، وزن ۶۱ کیلوگرم مبین عینی از کردستان و وزن ۶۵ کیلوگرم محمد جعفری از کردستان مقام اول را کسب کردند.

در وزن ۷۰ کیلوگرم عرفان نجف زاده از آذربایجان‌شرقی، ۷۴ کیلوگرم رضا انتظاری از کردستان و وزن ۷۹ کیلوگرم محمدرضا اکبری کرمانشاه رتبه‌های اول را بدست آوردند.

در اوزان ۸۶ کیلوگرم هادی شرفبیانی از کردستان، ۹۲ کیلوگرم عرفان عباسی از آذربایجان‌شرقی، ۹۷ کیلوگرم مهدی شیرزادی از کرمانشاه و ۱۲۵ کیلوگرم محمد رسول خسروی از کرمانشاه مقام نخست را به خود اختصاص دادند.

این مسابقات طی روزهای ۲۰ و ۲۱ مهر ماه در سالن شهید سلیمانی شهر سریش آباد شهرستان قروه برگزار شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=19166
  • ارسال توسط : گ ظ

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.