حدیث روز

  • امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
1
با حکم دستگاه قضا؛

پیمانکار پارکینگ طبقاتی عبدالعلی سنندجی خلع ید شد

  • کد خبر : 11445
  • 06 خرداد 1402 - 11:16
پیمانکار پارکینگ طبقاتی عبدالعلی سنندجی خلع ید شد
رییس سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل و نقل شهرداری سنندج ازخلع ید پیمانکار پارکینگ طبقاتی عبدالعلی سنندجی به علت عدم تعهدات با حکم دستگاه قضا خبر داد.

به گزارش خبرنگار کردتودی، حمید کریمی اظهار کرد: پیمانکار پارکینگ طبقاتی عبدالعلی سنندجی به علت عدم پرداخت اجاره و همچنین سایر تعهدات نسبت به شهرداری با حکم دستگاه قضا خلع شد.

وی با بیان اینکه این پیمانکار به تعهدات خود در مورد نگهداری از سیستم ها و همچنین تنظیف پارکینگ عمل نکرده و موجب نارضایتی مردم شده بود، گفت: شهرداری با هدف خدمت رسانی به شهروندان با وجود اینکه پارکینگ تحت مدیریت پیمانکار بود چندین مرحله اقدام به تنظیف و سرویس اسانسور پارکینگ نموده است.

رییس سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل و نقل شهرداری سنندج اضافه کرد: تذکرات لازم به صورت شفاهی و مکتوب بارها از سوی شهرداری به پیمانکار پارکینگ طبقاتی سنندجی داده شد اما متاسفانه از انجام وظایف و تعهدات سرباز زده است.

کریمی افزود: با توجه به نارضایتی شهروندان از عملکرد پیمانکار؛ شهرداری موضوع را از طریق مراجع قانونی دنبال و بعد از انجام شکایت جکم خلع پیمانکار صادر و ابلاغ شده است.

وی عنوان کرد: برای انکه خللی در خدمات شهرداری در بحث پارکینگ به شهروندان وارد نشود شهرداری ضمن تنظیف و تعمیر اسانسور و سایر تجهیزات تا زمان برگزاری مراحل قانونی و واگذاری به پیمانکار جدید با مدیریت شهرداری اداره خواهد شد.

گفتنی است؛ عملیات احداث پارکینگ طبقاتی عبدالعلی سنندجی در ۶ طبقه و متراژ یک هزار و ۹۰۰ مترمربع در سال ۹۳ آغاز و با گنجایش ۴۳۵ خودرو به عنوان یکی از مجهزترین پارکینگ های غرب کشور در دی ماه ۹۵ به بهره برداری رسیده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=11445
  • ارسال توسط : l

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.