حدیث روز

  • امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
4
معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان:

پیشرفت ۷۵ درصدی پروژه تالار مرکزی سنندج

  • کد خبر : 2811
  • 23 آبان 1401 - 9:38
پیشرفت ۷۵ درصدی پروژه تالار مرکزی سنندج
معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان گفت: پروژه ساخت تالار مرکزی سنندج پیشرفت بیش از ۷۵ درصدی دارد و تا ۲ ماه آینده ۳ بخش از ۷ بخش آن تکمیل می شود.

محمود رستم پور در گفت و گو با خبرنگار کُردتودی اظهار کرد: تالار مرکزی سنندج به عنوان بزرگترین تالار فرهنگی هنری غرب کشور پس از ۱۹ سال از آغاز عملیات ساخت آن به دلیل نبود اعتبار هنوز نیمه تمام است.

وی افزود: در سفر رئیس جمهور به کردستان ۱۵۰ میلیارد تومان برای اتمام ساختمان اختصاص داده شده است که امیدواریم این مهم تا پایان سال ۱۴۰۲ صورت گیرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان با اعلام پیشرفت ۷۵ درصدی این پروژه، خاطرنشان کرد: ظریف کاری که در این پروژه صورت می‌گیرد در هیچ ابنیه فرهنگی و هنری در کردستان سابقه نداشته است و تا پایان سال ۱۴۰۲ سعی می‌کنیم ابنیه را تمام کنیم.

رستم پور با اشاره به اینکه این پروژه در ۵ طبقه و در ۷ بخش با ظرفیت تالار هزار و ۲۰۰ نفر و سالن چندمنظوره سینما، تئاتر و موسیقی ۱۳۰ نفر احداث خواهد شد، یادآور شد: پلاتوهای متعدد، کارگاه دکور،کارگاه لباس،کارگاه رنگ، نگارخانه، سایت اداری، پارکینگ، مهمانسرای vip و دسترسی آسان معلولان به کلیه بخش‌ها از جمله مشخصات این پروژه است.

وی افزود: کمتر از دو ماه آینده سه بخش از هفت بخش این تالار به بهره برداری می‌رسد و بخش اصلی که تالار مرکزی است نیز عملیات سقف آن به زودی شروع می‌شود.

رستم پور خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه ریزی های به عمل آمده تا پایان سال آینده عملیات ساخت ابنیه به اتمام می‌رسد اما برای تجهیزات نیز نیازمند اعتبارات دیگر در سنوات آینده هستیم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=2811
  • ارسال توسط : m j

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.