حدیث روز

  • امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
3
امام جمعه قبای بهاران مریوان:

پیروزی مقاومت فلسطین نشانه تحقق وعده الهی است

  • کد خبر : 18765
  • 18 مهر 1402 - 8:33
پیروزی مقاومت فلسطین نشانه تحقق وعده الهی است
امام جمعه قبای بهاران مریوان گفت: بی‌شک پیروزی مقاومت فلسطین نشانه تحقق وعده الهی و نویدبخش آزادی فلسطین قدس شریف است.

ماموستا امجد محمودی امام جمعه قبای بهاران مریوان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کردتودی، با بیان اینکه وحدت مهم‌ترین راهبرد امروز دنیای اسلام است، تصریح کرد: اکنون روز قطع رابطه برخی از کشورهای مرتجع عربی با این رژیم غاصب است که با عادی‌سازی روابط خود زمینه تجاوزگری بیشتری به این رژیم داده بودند.

وی عنوان کرد: نقطه مقابل وحدت در جوامع اسلامی تفرقه و اختلاف است که آفت امروز برخی جوامع اسلامی است، لذا قطعاً باید از ملت مظلوم فلسطین دفاع کرد چرا که در قرآن صراحتاً اشاره شده است که دشمنان از هر نوع ابزاری بر کمرنگ کردن دین مقدس اسلام استفاده می‌کنند.

وی خاطر نشان کرد: خداوند به مردم مسلمان در هر نقطه‌ای از جهان اعلان می‌کند دشمن شما یهود هرگز از شما راضی نخواهد شد تا شما از دین اسلام رویگردان شوید.

این عالم اهل سنت یادآور شد: امام راحل (ره) از ابتدای انقلاب، رژیم غاصب و کودک‌کش صهیونیستی را جعلی و بی‌هویت دانسته است.

ماموستا محمودی بیان داشت: بی‌شک پیروزی مقاومت فلسطین نشانه تحقق وعده الهی و نویدبخش آزادی فلسطین قدس شریف است.

وی گفت: ملت فلسطین که چندین سال است بدون هیچ امکانات نظامی برای دفاع از مسجد‌الاقصی قبله اول مسلمانان جهان تنها با سنگ از خود دفاع می‌کردند امروز، مقاومت توانسته در دل رژیم اشغالگر و غاصب و کودک‌کش رعب و وحشت ایجاد کند و تلفات سنگینی را بر پیکره این رژیم وارد کند و اکنون رژیم جعلی و منفور اسرائیل با تمامی امکانات و تجهیزات نظامی از هر سوی مورد آماج حملات جوانان فلسطین است و دیگر خواب راحتی نخواهد داشت.

امام جمعه قبای بهاران مریوان در پایان عنوان کرد: این پیروزی را خدمت همه مسلمانان جهان و ملت فلسطین تبریک عرض می‌کنم و برای شهدای این حملات علو درجات را از ذات خداوند متعال مسئلت می‌نمایم امیدوارم ملت‌های مسلمان با وحدت، همدلی و حمایت قاطع خویش از این ملت مظلوم موجب آزادی سرزمین‌های اشغالی از لوث این رژیم جعلی شوند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=18765
  • ارسال توسط : l

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.