حدیث روز

  • امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
1
فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان:

پیروزی‌های جبهه مقاومت نشأت گرفته از تفکر بسیجی است

  • کد خبر : 23075
  • 01 آذر 1402 - 14:41
پیروزی‌های جبهه مقاومت نشأت گرفته از تفکر بسیجی است
فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: اگر امروز جبهه مقاومت پیروز و استوار است، به دلیل فرهنگ ایثار و شهادتِ نشأت گرفته از تفکر بسیجی است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کردتودی، سردار امان الله گشتاسبی فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان ظهر امروز در همایش تبیین کارآمدی و تجلیل از الگوهای موفق خدمتگذاران که در سالن پیامبر اعظم استانداری برگزار شد با تبریک به مناسبت هفته بسیج اظهار داشت: انقلاب اسلامی ما با یک نگاه جامع و در واقع کامل به رهبری امام راحل شکل گرفت تا این کشور به پیشرفت و تعالی برسد.

وی به یکی از فرامین امام راحل نسبت به پیشرفت این انقلاب اشاره و افزود: بسیج یکی از فرامین انقلابی امام راحل بود که هر کجا این تفکر حاکم شد پیروز میدان بودیم.

سردار گشتاسبی گفت: امروز امید و باور و توکل و انگیزه بسیجی ما در هر رده که شکل گرفت ما نتیجه گرفتیم و ۸ سال اراده یک ملت نمونه موفق از این راه و این تفکر است و امروز ما با افتخار از ۸ سال دفاع مقدس یاد می‌کنیم و امروز رفتار و کردار و تلاش ما برگرفته از این افتخار بزرگ است.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: امروز همه ما با نگاه و با تفکر بسیجی در راه جهاد و مجاهدت در این انقلاب و خدمت به مردم و ملت مشغول خدمت هستیم.

فرمانده قرارگاه استانی شهید شهرامفر بیان داشت:امروز رزمندگان عزه در جبهه مقاومت با تآسی از تفکر بسیجی و اراده بسیجی وارد عمل شدند و توانستند در طوفان الاقصی دشمن را خوار و زبون کنند.

سردار گشتاسبی عنوان داشت: اگر مسئولین ما با باور و نگاه بسیجی وارد عمل شوند می‌توان بسیاری از مشکلات را حل کرد.

امام خمینی (ره) با انقلاب اسلامی، جهان را دگرگون ساخت

اسماعیل زارعی کوشا استاندار کردستان در ادامه اظهار داشت: برای هر پیامبری خداوند یک عده افراد پای کار را قرار داد تا اهداف آن پیامبر را محقق کردند و در دوران ما که امام خمینی احیاگر ارزشها بود خداوند خیل عظیمی از بسیجیان را در کنار امام قرار دادند.

وی گفت: امام راحل نهاد مقدس و تاریخ‌ساز بسیج را در روزهای ابتدایی پیروزی انقلاب اسلامی بنیانگذاری کردند و امروز نیاز داریم که شخصیت امام را برای نسل نو بشناسانیم.

وی افزود: یکی از ویژگی‌های بارزی که با آن مواجه هستیم، اعتماد به وعده‌های الهی در گام اول از روی اعتقاد است، اما امروز علاوه بر آن مصادیق فراوانی برای تحقق وعده‌های الهی داریم.

استاندار کردستان گفت: ما امامی داشتیم که در تقوا و خدا ترسی تا مرز عصمت پیش رفت، لذا امروز یکی از اهداف جدی دنیای غرب و معاندین و مزدوران در داخل و خارج کشور این است که شخصیت دیگری از امام را به نسل جدید نمایان کنند، امامی که جز خدا از چیزی نمی‌ترسید.

وی در پایان گفت: رئیس جمهور فرمودند که رهبر انقلاب از سفر ریاست جمهوری به کردستان بسیار ابراز خرسندی کردند.

محمدرضا رمضانزاده مسئول سازمان بسیج کارمندان استان کردستان در ادامه اظهار داشت: َ به مناسبت هفته بسیج ۳۰ عنوان برنامه برگزار که ۴ برنامه آن شاخص تعریف شده است.

وی گفت: اعزام اردوهای جهادی میز خدمت در حاشیه شهرها‌ با حضور دستگاه‌های اجرایی در ده منطقه کردستان، اعزام تیم‌های پزشکی به روستای برقرو و ویزیت ۱۰۰ نفر، برگزاری همایش پیاده‌روی و برگزاری نشست‌های روشنگری از جمله برنامه‌هایی است که در طول این هفته برگزار خواهد شد.

رضایی رئیس شورای هیئت اندیشه‌ورز بسیج کارمندان در ادامه اظهار داشت: یکی از آسیب‌های اجتماعی که در جلسات هیئت اندیشه‌ورز مورد بررسی قرار گرفت بحث طلاق بود که متاسفانه این آمار هر ساله در حال افزایش است.

وی گفت: در سال ۱۳۹۰ میزان نازایی در کشو ما ۵ درصد بود که تا سال ۲۰۱۵ میلادی این آمار به بیش از ۲۲ درصد رسید و ۴ برابر شده است.

وی ضمن تاکید بر گسترش خدمات نازایی در سطح کشور افزود: ۵ میلیون نازا در سطح کشور شناسایی شده است که به طبع آن در استان کردستان نیز شاهد آن خواهیم بود.

رضایی با بیان اینکه رشد جمعیت در بیجار منفی است و نیاز به احداث مرکز نازایی در این شهرستان هستیم، ادامه داد: نیروهای متخصص و فوق تخصص و همچنین مراکز خدمات نازایی در سطح استان بسیار کم است.

در پایان این مراسم از کارمندان بسیجی فعال تجلیل بعمل آمد.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=23075
  • ارسال توسط : l

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.