حدیث روز

  • امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
2

پسر بچه دهگلانی در آرزوی دیدار بازیکن تیم پرسپولیس

  • کد خبر : 26761
  • 24 دی 1402 - 7:58
پسر بچه دهگلانی در آرزوی دیدار بازیکن تیم پرسپولیس
 در میان هواداران فوتبال، افرادی هستند که بصورت کاملاً جدی آن را دنبال می‌کنند، نمونه‌ای از این افراد محمد طاها نادری پسربچه دهگلانی است، پسری که تمام در و دیوارهای خانه‌اش را مملو از عکس بازیکنان پرسپولیس کرده و در تلاش است تا هر چه زودتر با آنان دیدار کند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کردتودی، فوتبال یک ورزش تیمی و محبوب‌ترین ورزش در بیشتر کشورهای جهان است که توسط دو تیم یازده نفره متشکل از بازیکنان فوتبال با یک توپ فوتبال بر روی چمن طبیعی یا مصنوعی با هدف گل‌زدن انجام می‌گیرد، یازده بازیکن هر تیم شامل چند مهاجم، هافبک، مدافع و یک دروازه‌بان می‌شوند که توسط سرمربی در زمین چیده می‌شوند و مانند یک سیستم عمل می‌کنند.

فوتبال، ورزشی که همه مردم در سراسر زمین آن را می‌شناسند و عده زیاد علاقه‌مند به این ورزش پر هیجان و جذاب هستند، میلیون‌ها نفر در جهان فوتبال بازی می‌کنند و مسابقات فوتبال را دنبال می‌کنند.

در میان طرفداران این رشته ورزشی، افرادی هستند که بصورت کاملاً جدی آن را دنبال می‌کنند، نمونه‌‌ای از این افراد محمد طاها نادری پسربچه دهگلانی است، پسری که تمام در و دیوارهای خانه اش را مملو از عکس بازیکنان پرسپولیس کرده است.

در ادامه گفتگو با این پسر ورزشکار و فوتبال دوست، اگر گشتی در منزلش بزنیم، می‌بینیم که گوشه گوشه‌ی فضای خانه را پر از عکس‌های مهدی ترابی بازیکن تیم پرسپولیس کرده و دیدار با او را در آینده نه چندان دور تصور کرده است.

 لطفاً خودتان را معرفی کنید؟

من محمد طاها نادری، هشت سال سن دارم، در مقطع دوم ابتدایی نیز تحصیل می‌کنم و در حال حاضر ساکن شهرستان دهگلان می‌باشم.

 مهدی ترابی مورد احترام شماست، دلیل انتخاب شما از یک بازیکن مطرح پرسپولیس چیست؟

من از دوران کودکی بازی‌های تیم پرسپولیس را دیده‌ام و تیم محبوب من است و در میان بازیکنان این تیم، علاقمند بازی مهدی ترابی و تاکتیک‌های او هستم، دوست دارم روزی او را از نزدیک ملاقات کنم.

نکته جالب در این گفتگو وجود دارد و آنهم بودن پسربچه‌هایی که به عشق اسطوره‌های فوتبال کشور و با الگوگیری از این افراد، رشد کرده و درصدد ادامه راه آنها هستند.

 محمد طاها نادری، نمونه‌ای بارز از نونهال آینده‌دار، آتیه‌دار فوتبال دهگلان است آیا در مسابقات فوتبال شرکت داشته اید؟

بله، در تمامی مسابقات داخل مدرسه‌ام حضور داشته‌ام و توانسته‌ام در مسابقات موفق به برد تیمم شوم و در پست هابفک میانی بازی کنم.

 محمد طاها، چه آرزویی در آینده برای موفقیت در فوتبال داری؟

دوست دارم وقتی بزرگ شدم در جای مهدی ترابی و در هابفک میانی تیم پرسپولیس بازی کنم و در نهایت برای تیم ملی ایران توپ بزنم و برای ایران عزیزم افتخار کسب کنم.

در گفتگویی که با پدر محمد طاها داشتم، از علاقه بیش از حد فرزندش به فوتبال و تیم محبوبش سخن می گفت.

آقای نادری، برای برآورده کردن نیازهای فرزندتان چه اقداماتی را انجام داده اید؟ و چه برنامه‌هایی برای آینده محمد طاها تدارک دیده اید؟

پسرم محمد طاها در یک حرف خلاصه می شود، فوتبال، تمام فکر و فعالیتش فوتبال و تیم مورد علاقه‌اش است، البته در کنار تحصیل این اجازه را خواهد داشت که به ورزش بپردازد، وقتی می‌بینم که پسرم آنقدر به ورزش فوتبال علاقه نشان می‌دهد، می‌خواهم بر روی یادگیری و پیشرفت وی سرمایه گذاری کنم و یقین دارم که فرزندم در آینده می‌تواند در رشته فوتبال موفق شود.

مسئولین چه کارهایی را در راستای کمک به پیشرفت فرزندتان انجام داده اند؟

امیدوارم مسئولین درآینده، شدت علاقه پسرم را در رشته فوتبال ببینند و از اوحمایت کنند، چون محمد طاها در واقع فوتبال را دیوانه وار دنبال می‌کند، حتی در مدرسه هم تنها دلخوشی او این است که در زنگ ورزش می‌تواند به بازی فوتبال بپردازد، پسر من از سن پنج سالگی تا کنون با لباس ورزشی و رشته فوتبال بزرگ شده است و تعصب خاصی نسبت به آن دارد، از مسئولان انتظار داریم که چنین افرادی را از همان دوران کودکی شناسایی و استعدادهای او را بشناسند و از وی حمایت همه جانبه کنند.

 انتظار شما به عنوان والدین محمد طاها از مسئولان چیست؟

فرزند من عاشق فوتبال بوده و روز و شب در کنار توپ فوتبالش سپری می‌کند، تنها خواسته من حمایت و پشتیبانی از پسرم است، محمد طاها، فوتبال را هدف نهایی‌اش قرار داده و من برای رساندن او به هدفش از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

در پایان گفتگو، محمد طاها مطلبی را گفت که نشان از عشق فراوانش به فوتبال بود، او گفت به قول سوباسا بازیکن سریال فوتبالیست‌ها، باید با توپ دوست بود، محمد طاها گفت من با توپ زندگی می‌کنم، حتی وقتیکه می‌خوابم توپ در کنارم است و زندگی من به توپ گره خورده است.

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=26761
  • ارسال توسط : گ ظ

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.