حدیث روز

  • امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
1
شهردار سنندج:

پروژه‌های عمران شهری در سنندج آماده افتتاح هستند

  • کد خبر : 20441
  • 08 آبان 1402 - 7:39
پروژه‌های عمران شهری در سنندج آماده افتتاح هستند
شهردار سنندج گفت: چندین پروژه عمران شهری در سنندج آماده افتتاح است که بهره‌برداری از آنها نقش مهمی در توسعه شهر خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کردتودی، سیدانور رشیدی در شورای اداری شهرداری سنندج اظهار کرد: امروز اگر می‌بینیم مردم نسبت به عملکرد شهرداری رضایتمندی نسبی دارند به خاطر تلاش‌های جمعی و تیم مدیریتی و تک تک اعضای خانواده شهرداری است.

وی گفت: به عنوان شهردار نقشی جز هماهنگ کننده برای خدمت به شهر و شهروندان برای خود نمی‌بینم اما تمام قدرت و توان خود را برای خدمت به شهروندان به کار گرفته‌ایم و در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم بود.

خدمات ستاد برفروبی یکی از ویترین‌های مهم خدمات‌رسانی شهرداری است

وی ادامه داد: خدمات ستاد برفروبی یکی از ویترین‌های مهم خدمات‌رسانی شهرداری است، انتظار داریم تمام ظرفیت‌ها و توان مجموعه پای کار بیاید و هیچگونه کم کاری در زمینه خدمت به شهروندان در قالب ستاد برفروبی را نمی‌پذیرم.

وی عنوان کرد: ستاد برفروبی شهرداری سنندج سال گذشته یکی از موفق‌ترین ستادهای برفروبی بود که موجب رضایتمندی قابل توجه شهروندان شد این روند امسال نیز باید ادامه داشته باشد.

به گفته شهردار سنندج، شهرداران مناطق و سازمان‌ها اقدامات ستاد برفروبی را از طریق سخنگوی ستاد اطلاع‌رسانی کنند.

ضرورت استفاده از تکنولوژی روز در ستاد برفروبی و بروزرسانی خدمات

رشیدی استفاده از تکنولوژی روز در ستاد برفروبی و بروزرسانی خدمات را ضروری خواند و اضافه کرد: باید قدم به قدم خدمات‌رسانی در بخش‌های مختلف شهرداری از حالت سنتی به سمت اقدامات نوین سوق یابد.

وی توصیه کرد: در عقد قرارداد با بخش خصوصی باید نظارت کامل باشد که ماشین‌آلات عاری از مشکل باشند تا فرایند کار ستاد برفروبی دچار مشکل نشود و بتوانیم خدمات در خور شانی را به مردم ارائه کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنانش هماهنگی لازم برای برنامه‌ریزی ستاد سفر نورزی و فعالیت جدی دبیرخانه پویش سنه سبز را مورد تاکید قرار داد و گفت: در پازل کشوری و استانی باید نقش خود را به درستی در توسعه سرانه فضای و هدف‌گذاری کاشت یک میلیارد نهال براساس وعده رئیس جمهور در شهرداری سنندج ایفا کنیم.

شهردار سنندج عنوان کرد: شهرداری در این حوزه وظیفه ایجاد و آماده کردن زیرساخت‌ها را دارد و مردم و سازمان‌های مردم نهاد اقدام به کاشت نهال خواهند کرد.

رشیدی همچنین اظهار کرد: چندین پروژه عمران شهری در حال حاضر آماده افتتاح است که بهره‌برداری از آنها نقش مهمی در توسعه شهر به دنبال خواهد داشت.

وی اضافه کرد: حفظ تپه‌ها و چشمه‌ها و بهره گیری از ظرفیت آنها برای توسعه گردشگری و فضای سبز به صورت ویژه در دستور کار قرار گیرد.

شهردار سنندج اظهار کرد: سفر رئیس جمهور قطعا برکات زیادی برای استان در حوزه‌های مختلف دارد و باید تمام توان خود را برای بهره‌برداری از این ظرفیت بکار گیریم.

رشیدی افزود: ۱۷ هزار میلیارد تومان در سفر اول رئیس جمهور به استان اختصاص یافته و برنامه ریزی و توافقات در این سفر نیز بیش از ۱۴ هزار میلیارد تومان است.

سهم شهرداری‌ها در مصوبات سفر رییس جمهور بیشتر دیده شود

وی اضافه کرد: انتظار داریم سهم شهرداری‌ها از برکات سفر رئیس جمهوری که در دوره‌های قبل کمتر دیده شد در این دوره به صورت ویژه مد نظر قرار گیرد.

شهردار سنندج استقبال باشکوه از رئیس جمهور را با توجه به فرهنگ مهمان‌نوازی مردم استان کردستان ضروری دانست.

وی تصریح کرد: بسیاری از پروژه‌های بر زمین مانده مانند راه آهن، فرودگاه سقز و …با نگاه ویژه دولت به سرانجام رسیده که تحول عظیمی در حوزه اقتصاد، اشتغال و رفاه مردم خواهد بود.

رشیدی عنوان کرد: مرجعیت در نیازسنجی و اعلام نیازها وجود داشته باشد تا بتوانیم با هماهنگی‌های لازم زمینه خدمات بهتر و شایسته و مهمان‌نوازی در شان مردم استان فراهم کنیم.

وی افزود: پیاده‌راه محوری از اقدامات بسیار خوبی است که می‌تواند زمینه را برای رفع مشکلات ترافیکی به ویژه در هسته مرکزی شهر فراهم کند در این راستا نیاز به همراهی و همکاری دستگاه‌ها دارد.

وی اضافه کرد: باید از سفر رئیس جمهور برای اخذ مصوبات اجرای پروژه‌های عمران شهری بهره بگیریم.

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=20441
  • ارسال توسط : m j

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.