حدیث روز

  • امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
6

پایان مسابقات کیوروگی قهرمانی کارگران کشور با نایب‌قهرمانی کردستان

  • کد خبر : 19701
  • 30 مهر 1402 - 9:06
پایان مسابقات کیوروگی قهرمانی کارگران کشور با نایب‌قهرمانی کردستان
ورزشکاران کردستان در مسابقات قهرمانی کارگران و کارخانجات کشور در رشته کیوروگی و پوسمه در دو بخش آقایان و بانوان نایب قهرمان شدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کردتودی از بیجار، مسابقات قهرمانی کارگران و کارخانجات کشور در رشته کیوروگی و پوسمه با حضور ٧٨ ورزشکار از ١٣ استان کشور در دو بخش آقایان و بانوان در سالن ۲۰۰۰ نفری شهرستان بیجار برگزار شد.

در این مسابقات تیم‌های برتر کشوری از استان‌های تهران بزرگ، کردستان، البرز، سمنان، خوزستان، اصفهان، شیراز، گیلان، لرستان، مرکزی، یزد، کاشان و کیش به رقابت پرداختند.

در بخش بانوان هم تیم‌هایی از گلستان، خوزستان، اصفهان، البرز، کاشان، شیراز، گیلان، تهران، کیش، شاهرود و کردستان دو تیم الف و ب شرکت داشتند.

در بخش بانوان نتایج تیمی به ترتیب اصفهان اول، کردستان الف دوم و تهران سوم شدند.

در بخش بانوان افسانه عبداللهی، نیان شاه‌محمدی، روناک حسین‌زاده صاحب گردن آویز طلا شدند و همچنین کیمیا مولودی، سارینا رحمتی و پردیس رضایی مدال نقره و زیلان غلام‌پور و ساهره ساعدی از کردستان مدال برنز این دوره از مسابقات را به خود اختصاص دادند.

در بخش آقایان نیز مبین منصوری و محمدزانا ساعدی‌پور مدال طلا، پوریا لطیفی نقره و کیهان شریعتی و رامین جعفری نیز صاحب گردن آویز برنز شدند.

در این دوره از مسابقات عنوان فنی‌ترین بازیکن نیز در بخش بانوان به نیان شاه‌محمدی و در بخش آقایان به مبین منصوری از کردستان رسید.

گفتنی است، در این دوره از مسابقات در نتایج تیمی در هر دو بخش بانوان و آقایان، در رشته مبارزه تیم کردستان به مقام اول دست یافت و در مجموع کیوروگی و پومسه تیم کردستان به مقام دومی کشور نایل آمد.

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=19701
  • ارسال توسط : m j

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.