حدیث روز

  • امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
1

پایان تصویربرداری فیلم کوتاه حمال در سنندج

  • کد خبر : 14261
  • 03 مرداد 1402 - 11:23
پایان تصویربرداری فیلم کوتاه حمال در سنندج
تصویربرداری فیلم کوتاه «حمال » به نویسندگی و کارگردانی مشترک فریاد خسرویانی و خاطره فروتن و به تهیه‌کنندگی کامبیز خالدیان و با حمایت حوزه هنری سنندج و دانشگاه فرهنگ و هنر سروش در سنندج به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کردتودی تصویربرداری فیلم کوتاه «حمال » به نویسندگی و کارگردانی مشترک فریاد خسرویانی و خاطره فروتن در سنندج پایان یافت.

کامبیز خالدیان تهیه‌کننده این فیلم در گفتگو با خبرنگار ما، با قدردانی از حمایت های حوزه هنری و دانشگاه علمی کاربردی واحد فرهنگ وهنر سروش سنندج از این فیلم، گفت: فیلم “حمال” به نویسندگی و کارگردانی مشترک فریاد خسرویانی و خاطره فروتن با سبک سوررئال به دنبال مطرح کردن یکی از دغدغه های اصلی جوانان و نوجوانان این کشور است.

وی با مثبت ارزیابی کردن روند تولید فیلم در استان کردستان گفت: خوشبختانه نگاه مردم و مسئولین نسبت به هنرمندان و تولیدات شهرستانی مثبت بوده و نگاه حمایتی به این‌گونه تولیدات دارند.

خاطره فروتن که دارای مدرک کارگردانی تئاتراست و ۶ سال تجربه دستیاری کارگردان و منشی صحنه را تجربه کرده است و در حال حاضر هنرجو انجمن سینما و جوان می باشد در گفتگویی در خصوص داستان این فیلم گفت: این فیلم در رابطه با ۱۰۰ دانش آموز که مشغول آزمون دادن می‌باشند، است و جریان فیلم در دو موقعیت مکانی مختلف اتفاق می‌افتد که در پی رساندن پیام در مورد آنچه در صد سال آینده برای فرزندان این کشور اتفاق می‌افتد است، همچنین این فیلم موضوع بردگی ذهن وافرط را نیز مطرح خواهد کرد. .

فریاد خسرویانی کارشناس کارگردانی سینما که به مدت ۱۰سال دستیار یک و برنامه ریز تولیدات سینمایی بوده و به صورت حرفه ای نیز مشغول به تدوین است نیز در خصوص این فیلم گفت: در فیلم حمال به نظرم با توجه به تجربه خوبی که در سال گذشته در زمینه تولیدات ۱۰۰ ثانیه‌ای در سطح کشور داشتم ، یک نوع نهضت تولید اتفاق افتاده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: امیدواریم امسال با حمایت بیشتر متولیان فرهنگ و هنر علی‌الخصوص حوزه هنری علاوه بر فیلم‌های ۱۰۰ ثانیه‌ای، شاهد نهضت تولید در زمینه فیلم کوتاه، انیمیشن و فیلم مستند هم باشیم.

خسرویانی که در سیزدهمین جشنواره بین المللی فیلم های ۱۰۰ ثانیه ای با فیلم “ده” از تولیدات حوزه هنری کردستان عنوان سوم بخش داستانی این جشنواره را کسب کرد نیز از حمایت های حوزه هنری از تولید فیلم در استان قدردانی کرد و اظهار امیدواری کرد: با روند بسیار خوبی که در تولید فیلم‌های کوتاه شاهدیم زمینه حضور هنرمندان استان در پروژه‌های بزرگتر سینمایی نیز فراهم گردد.

گفتنی است در فیلم “حمال”، مهدی کرمی به عنوان مدیر فیلمبرداری ، مبین قادری به عنوان مدیر صدابرداری، رعنا خالدی به عنوان طراحی و اجرای گریم، کیوان بی نیاز در نقش طراحی صحنه، هیوا زندی، گشین میر احمدی و راویس صابونیبه عنوان دستیاران کارگردان، حمید مرادی به عنوان اپراتور دوربین، گشین محمدیان به عنوان منشی صحنه، افشین ملکی ؛سوران مرادی ؛اشکان باقری و پوریا فیضیبه عنوان دستیاران فیلمبردار حضور داشته‌اند.

فریدون حامدی ،اوان حامدی ،ارمین عزیزی ،سیاوش ساعدپناه ،ازاد مولایی ،سامرند کریمی ،کیومرث شاطبی ،باربد شیخ احمدی،کاویان غفاری،آریا عارفی، علیرضا ولیدی پاک،فرهمند فرهنگیان،محمد رضا زارعی به عنوان بازیگران این فیلم در کنار الهام ناصری عکاس پشت صحنه، میثم حمزه به عنوان دستیار صدا، برزان دستوری به عنوان مسئول اجراء صحنه ، کیومرث شاطبی به عنوان مدیر تدارکات و مسلم جعفری در بخش تولید کارگردانان این فیلم را یاری کرده‌اند.

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=14261
  • ارسال توسط : m j

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.