حدیث روز

  • امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
2
نماینده مردم سقز و بانه در مجلس:

وضعیت کردستان آرام‌تر شده است/روشنگری واظهارات شفاف خانواده امینی

  • کد خبر : 1122
  • 30 شهریور 1401 - 15:41
وضعیت کردستان آرام‌تر شده است/روشنگری واظهارات شفاف خانواده امینی
نماینده مردم سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وضعیت کردستان آرام تر شده است، از روشنگری و اظهارات شفاف خانواده امینی مبنی بر رد آشوب‏‎ها خبر داد.

به گزارش خبرنگار کُردتودی، بهزاد رحیمی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: شناسایی عوامل مرتبط با بیگانگان، روشنگری و اظهارات شفاف خانواده امینی موجب شده که وضعیت آرام‌تر شود.

وی افزود: خانواده خانم امینی، خانواده نجیب و با احترامی هستند که در دیداری که بنده، آقای استاندار و حتی برخی مقامات استان با ایشان داشتند، خانواده ایشان تأکید کرده‌اند که آشوب و اغتشاش را به‌هیچ‌عنوان قبول ندارد و تنها مطالبه و انتظارشان پیگیری دقیق و قانونی موضوع است که در حال پیگیری است.

وی خاطرنشان کرد: از روز گذشته برخی که نسبت به فوت خانم امینی معترض بودند، صف خود را از آشوبگران جدا کردند؛ مسئله یا هدف آشوبگران به هیچ عنوان گشت ارشاد یا خانم مهسا امینی نیست آنها اهداف ضدامنیتی دارند و فوت خانم امینی را بهانه کرده‌اند.

بنابراین گزارش، روز شنبه همزمان با مراسم تشییع و خاکسپاری مرحومه مهسا امینی در شهر سقز یک تجمع اعتراضی توسط مردم در جلوی فرمانداری این شهرستان شکل گرفت و عصر همان روز در سنندج نیز شاهد تجمعی در ادامه این اعتراض مردمی بودیم.

متأسفانه روز دوشنبه در شهرهای دیواندره و سقز با تحریک عوامل ضد انقلاب شاهد سنگ پراکنی و حمله به نیروهای یگان ویژه و مراکز دولتی بودیم که در این تجمع‌ها به گفته اسماعیل زارعی‌کوشا استاندار کردستان، سه نفر به صورت مشکوک به قتل رسیدند.

پس از آن در شهرستان‌های سقز و دیواندره طی روز سه شنبه شاهد جوی آرام در شهرهای مختلف بودیم و تنها شامگاه سه شنبه در خیابان‌های پاسداران و انقلاب سنندج دو تجمع کوچک مردمی شکل گرفت که با دخالت نیروهای انتظامی پراکنده شد.

آرامش به استان کردستان بازگشته و شرایط در شهرهای مختلف در حال آرام شدن است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=1122
  • ارسال توسط : m j

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.