حدیث روز

  • امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
1
فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان:

وحدت و یکپارچگی رمز موفقیت در ۸ سال جنگ تحمیلی بود

  • کد خبر : 1379
  • 07 مهر 1401 - 12:15
وحدت و یکپارچگی رمز موفقیت در ۸ سال جنگ تحمیلی بود
فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: مردم آگاه و ولایتمدار ایران اسلامی دسیسه دشمن را به خوبی درک میکند و دشمن باید بداند که مردم این انقلاب به یک بام و دو هوای آنان آگاه است.

به گزارش خبرنگار کردتودی، سردار سید صادق حسینی صبح امروز در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس که در مسجد حیدر کرار سنندج برگزار شد با اشاره به اینکه مسجد به فرموده امام سنگر است و در حفظ سنگر ها هم باید تلاش کرد اظهار داشت: در سال ١٣٥٩ بعد از پیروزی انقلاب اسلامی شرایط تغییر حاکمیت به وجود امد و حاکمیت اسلامی به جای رژیم شاهنشاهی بر جای نشست چرا که جمهوری اسلامی برگرفته از نظر خاص و عامه مردم است لذا تغییرات کلی از نظر سیاسی اجتماعی و فرهنگی و اقتصادی رخ داد.

وی گفت: ضد انقلاب تلاش کرد تا از این مواقع سواستفاده کنند و صدام هم جنگی را آغاز کرد و با سد محکم مردم روبه شد و بعد از یکی دو سال دفاع مقدس جایگزین کلمه جنگ شد.

وی افزود: این اسلام ناب بود که منافع غربی ها را به خطر انداخت و نهضت هایی تحت لوای اسلام عزیز به وقوع پیوست و رزمندگان از آن دفاع کردند.

سردار حسینی با بیان اینکه همه کسانی که در جبهه بودند برای یک هدف تحت پرچم اسلام ناب از کشور دفاع کردند گفت: رزمندگان از برکت الهی که در مساجد سازماندهی می شد به جبهه اعزام میشدند لذا دفاع ها دفاع مقدس بود و جنگ با همه تلخی ها و خوشی ها برای رزمندگان پیروزی حاصل شد و این اراده آهنین رزمندگان بود که بر تجهیزات مدرن غربی و شرقی غالب شد.

فرمانده سپاه کردستان خاطر نشان کرد: انچه تا به امروز عامل وحدت و برد کشور در عرصه های مختلف است بعد معنوی است.

وی با اشاره به اینکه پیامبر متکی بر دین و ایمان و قرآنش بود و این ها نقطه قوت ما هستند افزود: دشمن در صدد ان است که بُعد معنوی را از جوانان ما بگیرد و فرهنگ غربی را جایگزین ان کند.

وی گفت: دین اسلام دین آگاهی معرفت و دفاع از مظلومین است ونباید اجازه دهیم به آن خدشه وارد شود.

وی ادامه داد: در دفاع مقدس ناخالصی نبود بلکه وحدت ها یکپارچه بود و امروز جنگ نرم که شروع شده و اسلام ناب را مورد هدف قرار دارند.

وی با اشاره به اینکه ماموستاها و امامان جماعت مساجد مسئولیت خطیر خود را حفظ کند و مخلص برای تعلیم و تربیت باشند گفت: هنرمند ورزشکار قاری قران استاد دانشگاه باید از مسجد بیرون بیاید.

 

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=1379
  • ارسال توسط : m j

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.