حدیث روز

  • امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
1

واحدهای متخلف در بازار کردستان افزون بر هفت میلیارد ریال جریمه شدند

  • کد خبر : 14606
  • 08 مرداد 1402 - 10:27
واحدهای متخلف در بازار کردستان افزون بر هفت میلیارد ریال جریمه شدند
رئیس اداره نظارت و بازرسی اداره کل صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: طی بازرسیهای انجام شده، واحدهای صنفی و غیرصنفی در بازار استان به دلیل تخلف احراز شده هفت میلیارد و ۵۴۴ میلیون ریال جریمه شدند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کُردتودی،فرزاد سردارزاده در این باره اظهار کرد: از ۳۱ تیر ماه سال جاری تا ۶ مرداد ماه ۴۲۶ مورد بازرسی از واحدهای صنفی و غیر صنفی در سطح بازار استان انجام شد.

وی یادآور شد: بازرسان اداره کل صمت استان در نتیجه بازرسی های انجام شده ۹۷ مورد تخلف در واحدهای صنفی و غیرصنفی استان کشف کردند و این تعداد تخلف در قالب ۷۹ پرونده به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

رئیس اداره نظارت و بازرسی اداره کل صنعت، معدن و تجارت کردستان عمده این تخلفات را گران فروشی، کم فروشی و عدم درج قیمت خواند و بیان کرد: در مدت یاد شده از طریق ستاد خبری ادارات صنعت، معدن و تجارت شهرستانهای استان ۵۳ مورد گزارش مردمی درج شده و در رسیدگی به آنها چهار مورد تخلف احراز که در این زمینه پرونده تشکیل شده است.

وی یادآور شد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف واحدهای صنفی اعم از کم فروشی گران فروشی عدم درج قیمت و غیره واحدهای متخلف صنفی را با شمارههای تلفن ۱۲۴ معرفی و یا با مراجعه به ادارات تابعه در شهرستانها و در مرکز استان به اداره کل صنعت، معدن و تجارت مراجعه و موارد تخلف را گزارش کنند.

۷۵ هزار و ۷۶۸ واحد صنفی دار‌ای پروانه کسب در استان کردستان وجود دارد که از این تعداد بیش از ۳۰ هزار واحد آن در مرکز استان مستقر هستند سه در‌صد از این واحدهای صنفی را فروشگاه‌های متوسط و زنجیره‌ای تشکیل داده است.

انتهای پیام/

 

 

 

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=14606
  • ارسال توسط : گ ظ

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.