حدیث روز

  • امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
2
یادداشت؛

هوارنشینانی که هاوارشان شنیده شد/ امنیت مردم خط قرمز سپاه پاسداران

  • کد خبر : 12268
  • 24 خرداد 1402 - 13:45
هوارنشینانی که هاوارشان شنیده شد/ امنیت مردم خط قرمز سپاه پاسداران
هاوار هوارنشینان کوسالان از ظلم و جنایت افراد وابسته به گروهک‌های ضدانقلاب توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که خط قرمز آن امنیت و آرامش مردم است شنیده شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کردتودی، طی روزهای گذشته شاهد رزمایش بزرگ سپاه بیت المقدس کردستان در منطقه کوسالان سروآباد بودیم، رزمایشی که اگرچه با هدف پاکسازی کامل منطقه از لوث وجود گروهک های تجزیه طلب ضدانقلاب برگزار شد اما این بار مطالبه جدی مردم منطقه نیز بود.

بله، سال‌های زیادی است که مردم منطقه سروآباد و اورامان و اهالی روستاهای منطقه بکر و زیبای کوسالان از حضور عناصر تجزیه طلب به ستوه آمده بودند و دیگر همانند گذشته نمی‌توانستند با دامداری و دامپروری امرار معاش نمایند!

با وجود اینکه هم اکنون فصل کار هوارنشینان است اما با توجه به ناامنی موجود در منطقه، این افراد ناچار به دوری از کوسالان شده‌اند و بررسی‌های میدانی نشان می‌دهد که بر روی هوارهای خود قفل زده و کسب و کار خود را تعطیل کرده اند.

این در حالی است که هوارهای موجود دارای چراگاه‌های مناسب و طبیعت بکر هستند و زمینه رشد و توسعه اقتصادی شهرستان سروآباد نیز فراهم است اما متاسفانه به واسطه وجود عناصر وابسته به جریان های ضدانقلاب مردم قادر به استفاده از این ظرفیت ها نبوده اند و سال‌های زیادی است که از این امکانات بی بهره شده‌اند.

ناامن سازی منطقه، دزدی از روستاییان و غارت چهارپایان آنان تنها بخشی از جنایات این عناصر فاسد گروهک‌های تروریستی بود که تهدید و ارعاب مردم منطقه نیز بخش دیگری از رفتار ضداخلاقی آنان را تشکیل می‌داد.

هم اکنون اما با برگزاری رزمایش پرقدرت سپاه پاسداران و با نابودی این افراد یکبار دیگر امنیت و آرامش در منطقه کوسالان سروآباد حاکم شده است. امنیتی که این بار نقش مردم در پایداری آن می‌تواند بسیار چشمگیرتر از قبل باشد.

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=12268
  • ارسال توسط : m j

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.