حدیث روز

  • امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
1

هنجارشکنان چهارشنبه آخر سال در کردستان تا پایان تعطیلات مهمان پلیس خواهند بود

  • کد خبر : 7651
  • 22 اسفند 1401 - 22:08
هنجارشکنان چهارشنبه آخر سال در کردستان تا پایان تعطیلات مهمان پلیس خواهند بود
فرمانده انتظامی کردستان گفت: افرادی که در شب چهارشنبه آخر سال باعث ایجاد اخلال در نظم و امنیت عمومی شوند برابر مقررات تا پایان تعطیلات نوروزی مهمان پلیس خواهند بود و وسایل نقلیه آنان نیز به پارکینگ منتقل خواهد شد.

سردار علی آزادی روز دوشنبه در گفت و گو با کُردتودی اظهار کرد: شعار پلیس در نوروز امسال” نوروزی متفاوت با پلیسی مقتدر و حرفه‌ای” است که طرحی در همین قالب از ۲۴ اسفند شروع و تا ۱۴ فروردین سال آینده ادامه دارد.

وی تاکید کرد: پلیس کردستان با آماده باش ۱۰۰ درصدی در تعطیلات نوروز در کنار مردم خواهد بود.

فرمانده انتظامی کردستان از تحویل ۵۵ دستگاه خودرو جدید به فرماندهی انتظامی در شهرستانهای استان خبر داد و گفت: این خودروها طی رزمایشی فردا به شهرستانهای استان تحویل می شود.

سردار آزادی با بیان اینکه برگزاری مراسم چهارشنبه آخر سال به شکل نادرست توسط عده‌ای محدود، موجب شده تا روزهای پایانی سال به روزهای نگرانی و اضطراب خانواده‌ها تبدیل شود، گفت: همین بی توجهی ها باعث شده تا شاهد حوادث غم باری باشیم که بیشترین قربانیان آن، کودکان و نوجوانان هستند.

وی افزود: پلیس مخالف شادی مردم نیست و خود را موظف می‌داند که امنیت شهروندان را در همه مراسم‌ها برقرار کند، اما با بی نظمی و اخلال در امنیت مخالف است.

سردار آزادی از کشف بیش از چهار میلیون و ۵۰۰ هزار انواع مواد محترقه خطرناک خبر داد و گفت: هر یک از این مواد منفجره می تواند موجب آسیبهای جسمی و روحی نوجوانان و جوانان و دیگر افراد شود.

فرمانده انتظامی کردستان به خانواده ها بیان کرد: نظارت کافی بر فرزندان خود داشته باشند تا مبادا نوجوانان و جوانان با سهل انگاری و لحظه ای غفلت، حادثه ای ناگوار و گاهی جبران ناپذیر را رقم زده و شادی نوروز را به کام خود تلخ کنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=7651
  • ارسال توسط : l

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.