حدیث روز

  • امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
0

همراهی و وحدت مردم انسجام بخش شعار سال خواهد بود

  • کد خبر : 30685
  • 01 فروردین 1403 - 10:34
همراهی و وحدت مردم انسجام بخش شعار سال خواهد بود
فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: در سال 1402 تلاش‌های بسیار خوبی در کشور به ویژه در حوزه‌های زیر ساختی در کشور را شاهد بودیم که امیدواریم با وحدت و همدلی و انسجام  مردم و دولت در سال 1403 شاهد رشد و تعالی و  پیشرفت این خدمات  برای ساختن ایرانی محکم و قوی باشیم.

سردار امان الله گشتاسبی فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان در گفتگو اختصاصی با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کُردتودی، با تبریک فرا رسیدن نوروز ۱۴۰۳ اظهار داشت: بر خود واجب می‌دانم که سال ۱۴۰۳ را بر مردم شریف نجیب و انقلابی استان کردستان در جای جای این مرز و بوم تبریک عرض نمایم.

فرمانده قرارگاه استانی شهید شهرامفر افزود: بنده به عنوان سرباز این ملت به مردم استان  کردستان عرض می‌نمایم که سال ۱۴۰۲ سال پر فراز و نشیبی برای مردم و انقلاب اسلامی بود چرا که تلاش دشمنان برای ایجاد ناامنی به واسطه جنگ ترکیبی که بر علیه کشور ما با همه سرمایه‌گذاری که در این مورد به راه انداخته بودند به لطف و عنایت حق تعالی و همچنین هوشیاری و بیداری ملت عزیز ایران اسلامی با لبیک‌گویی به فرامین مقام معظم رهبری و ولی امر مسلمین و با و حضور به موقع خود در تمام صحنه‌ها مثل همیشه همه توطئه‌های دشمنان را خنثی و نقشه بر آب کردند.

سردار گشتاسبی بیان داشت: مردم ایران عزیز در سال ۱۴۰۲ با حضور خود در تمامی مناسبات با حضور میدانی و انقلابی خود و با صف آرایی که در مقابل دشمنان به ویژه در دو صحنه فراموش‌نشدنی  و عظیم در راهپیمایی ۲۲ بهمن و مشارکت در انتخابات، از خود نشان دادند حاکی از آن بود که تقدیم بیش از ۵ هزار شهید برای این نظام اسلامی نشان پایبندی به این انقلاب است.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان خاطر نشان کرد: در سال ۱۴۰۲ تلاش‌های بسیار خوبی در کشور به ویژه در حوزه‌های زیر‌ساختی در استان را شاهد بودیم که امیدواریم با وحدت و همدلی و انسجام  مردم و دولت در سال ۱۴۰۳ شاهد رشد و تعالی و  پیشرفت این خدمات برای ساختن ایرانی محکم و قوی باشیم.

وی با اشاره به شعار سال و انتخاب این شعار توسط ولی امرمسلمین گفت: امیدواریم اقدامات شایسته با کمک مردم و مسئولین در این سال داشته باشیم تا بتوانیم صحنه‌های به یاد ماندگار‌تری برای این انقلاب بسازیم.

سردار گشتاسبی بیان داشت: همراهی ملت در کنار وحدت و انسجامی که در این سال از خود نشان خواهند داد تمامی نقشه‌های دشمن را نقشه بر آب خواهند کرد و امیدواریم خداوند به وجود همه شما‌ها سلامت و تندرستی عزت و سربلتدی عنایت بفرماید و سال ۱۴۰۳ سال تحول در همه زمینه‌ها باشد چرا که این سال توامان با ماه مهمانی خدا بود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=30685
  • ارسال توسط : گ ظ

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.