حدیث روز

  • امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
0
در همایش معتمدین، بزرگان و ارکان مساجد سنندج عنوان شد؛

هدف دشمن، نبود یک کشور قدرتمند و مستقل ایرانی است/ با حضور و با قدرت نمایی مردم انقلابی و بسیجی، دشمنان در هم کوبیده می شوند

  • کد خبر : 3139
  • 03 آذر 1401 - 11:59
هدف دشمن، نبود یک کشور قدرتمند و مستقل ایرانی است/ با حضور و با قدرت نمایی مردم انقلابی و بسیجی، دشمنان در هم کوبیده می شوند

به گزارش خبرنگار کُردتودی، سردار سید صادق حسینی فرمانده سپاه بیت المقدس کُردستان صبح امروز در همایش معتمدین، بزرگان و ارکان مساجد شهرستان سنندج که در راستایی تحقق محله اسلامی در سالن شهدای گمنام سنندج برگزار شد اظهار داشت: برکات بسیج در ۴۰ سال گذشته انقلاب هم در کشور و هم در جهان بر کسی […]

به گزارش خبرنگار کُردتودی، سردار سید صادق حسینی فرمانده سپاه بیت المقدس کُردستان صبح امروز در همایش معتمدین، بزرگان و ارکان مساجد شهرستان سنندج که در راستایی تحقق محله اسلامی در سالن شهدای گمنام سنندج برگزار شد اظهار داشت: برکات بسیج در ۴۰ سال گذشته انقلاب هم در کشور و هم در جهان بر کسی پوشیده نیست، نعمت های بسیج بر همگان آشکار است، خدمات بسیج برجسته و روشن است.

وی با بیان اینکه انقلاب مردمی نیاز به حراست مردمی دارد گفت: فکر و نظریه بلند امام راحل (ره) برای تشکیل بسیج مستضعفین برای حراست، حمایت و نگهداری از انقلاب مردمی امروز کارهای خود را به منصه ی ظهور رسانده است.

وی افزود: خورشید تابناک بسیج روشنی اش در کشور عالم تاب شد و مرزهای فیزیکی جهانیان آن را احساس کردند چرا که بسیج در خدمات فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و محرومیت زدایی تلاش وافری را انجام داده است.

 

سردار حسینی ادامه داد: بسیج براساس بصیرت گوهر ایمان را در دل می پروراند و سرچشمه زلال ایمان، معرفت و آگاهی قدرتمند شده است که مردانه پیش می رود.

به گفته ی فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان؛ امنیت پایدار در عرصه های مختلف از دل بسیج است و تا وقتی این ملت به امنیت احتیاج دارد به نیروهای با انگیزه، مقتدر، پیشرو و پرچمدار خدمت نیز نیاز ارد چون بسیج خدمتگذار ملت، رمز پایداری و عزت ملی است.

وی اضافه کرد: همه ی شیاطین و دشمنان در صف واحد علیه کشور اسلامی ایران توطئه می کنند و هدفشان خدشه وارد کردن به امنیت کشور است، ناامنی ایجاد می کنند، هرج و مرج را ساری و جاری می کنند و تجربه کشورهایی که آمریکا ورود پیدا کرد و خونریزی کرد و وحشیانه به شهادت رساند را در اینجا انجام دهند.

وی یادآور شد: آمریکای جنایتکار، آل سعود خائن به اسلام و سایر کشورهای همدستانشان در این جریان تلاش می کنند که عده ای را سازماندهی کنند تا جلوی پیشرفت کشور را بگیرند و این یک واقعیتی است که اتفاق افتاد چون عده ای اغتشاشگر به بیت المال حمله کردند و تجربه ی داعشی های وحشی را در کشورمان انجام دادند.

سردار حسینی گفت: دشمن به دنبال این است که همه ی امکانات را پای کار بیاورد اما شکست خورد چون هدفشان در وهله ی اول تجزیه ایران و در وهله ی دوم هدف قرار دادن اسلام ناب محمدی بود.

ایران کشوری قوی و مستقل است که قدم های مبارک بسیج بر استقلال و قدرت ایران اسلامی می افزاید

سرهنگ میرآقایی فرمانده سپاه ناحیه سنندج اظهار داشت: همانطور که امام راحل (ره) فرمودند؛ مسجد سنگر است و ماهیت سنگر هم حفاظت است لذا امروز مساجد ما حافظان دین، قرآن و ارزش های اسلامی هستند.

وی گفت: امروز رسالت عظیمی بر گردن عزیزان، حافظان و بزرگان مساجد است و روشنگری، تبیین، گفتمان و بیان ارزشها و بیان واقعیت هاست.

وی افزود: خصومت و غضب دشمنان این مردم و انقلاب را باید بازگو کرد چرا که دشمنان جوانان، زنان و مردم و خانواده های ما را مورد هدف قرار داده اند.

میرآقایی یادآور شد: بستن چشم های پلید دشمنان بر واقعیت های ایران اسلامی آنها را کور کرده است چرا که ایران ما، کشوری قوی و مستقل است که قدم های مبارک مردم و بسیجیان بر استقلال و قدرت ایران اسلامی می افزاید.

با حضور و با قدرت نمایی مردم انقلابی و بسیجی، دشمنان در هم کوبیده می شوند

در ادامه مهدی رمضانی معاون سیاسی امنیتی استاندار کُردستان عنوان داشت: حرف زدن در خصوص بسیج حقیقتا کار بسیار بزرگی است و در این مورد افرادی باید حرف بزنند که حرفی برای گفتن دارند همان کسانی که شاهد جان دادن همرزمان خود در جبهه های حق علیه باطل بودند.

وی با اشاره به اینکه کسانی که امروز رنگ عوض کرده و شعار زن زندگی آزادی را سر میدهند افزود: اینها همان کسانی هستند که هیچ ربطی با این موضوع ندارند و اینها همان هایی هستند که در زمان نه چندان دور به زنان این مرزو بوم رحم نمیکردند.

وی گفت: ۵۶۶ شهیده از ٧ هزار شهید زن کشور متعلق به استان کردستان است که به دست همین جریان های که امروز شعار دفاع از زن را سر میدهند به شهادت رسیدند و اینها همان های هستند که ماموستاهای ما را سر سجاده مثله کردند و امروز حلقوم بعضی از این روحانی ها حلقوم احزاب و معاند شده است

رمضانی خاطر نشان کرد: امروزه مهمترین و اصلی ترین گذاره از دید مقام معظم رهبری بصیرت است که در نتیجه تقوا و اخلاص به سرانجام خواهد رسید که باید امروز در جنگ ترکیبی در برابر دشمن آن را به کار برد.

وی گفت: امروز ما باید قافله دار جهاد تبیین باشیم تا در این راه جوانان و نوجوانانی که روزهای سختی را که دشمن در گذشته برای این کشور به بار آوردن را بازگو کنیم و با تبیین در میدان جامه عمل به آن بپوشانیم.

وی گفت: امروز عده قلیل منزوی بد طینت آمده اند و خود را به شکل جمع کثیری نشان میدهند در حالی که پیش از این در پستوهای خود خزیده بودند و حال مجال عرض اندام پیدا کرده اند باید با حضور و با قدرت نمایی مردم انقلابی و بسیجی در هم کوبیده شود.

رمضانی بیان داشت: حرکت بسیج که توسط رهبر کبیر انقلاب اسلامی بنیان گذاشته شد امروز در بسیاری از نقاط و ملت های مستضعف به عنوان الگو بنیانگذاری شده است.

معاون سیاسی امنیتی استانداری کردستان گفت: امروز اگر کشور های مانند لبنان, سوریه و عراق از حیطه شیاطین نجات پیدا میکند از برکت تشکیل بسیج است و این ساختار در انقلاب اسلامی باید متناسب با روز به روز شود.

وی در ادامه بیان داشت: امروز مرده خوارهای سیاسی فعال شده و به انقلابی که سراسر مجاهدت به سوی پیشرفت است را مورد تهدید قرار میدهند این در حالی است که امروزه دولت به استان نگاه ویژه دارد.

رمضانی گفت: امروزه اگر سر کرده گروهک های منحله به خیال خام خود شکست ایران و این انقلاب را نشانه رفته است باید بدانند که الگوی این انقلاب رسیدن به پیشرفت و هدف والای خود است که قطعا به کوری چشم دشمنان به هدف خود نخواهند رسید.

وی گفت: امروز ابر قدرت شرقی که به ما جنگ تحمیلی سیم خاردار نمی داد امروز در جنگ های خود از ابر پهبادهای این انقلاب در جهت امنیت خود استفاده میکند.

وی افزود: امروز باید با امیدواری و مقاومت و افقی روشن به آینده کشور نگاه کنیم تا دشمن را یک بار دیگر در این مورد نیز ناکام بگذاریم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=3139
  • ارسال توسط : m j

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.