حدیث روز

  • امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
6
پادوهای تروریست اسرائیل به زبان آمدند؛

نوکر در حال دُم تکانی برای ارباب است

  • کد خبر : 20284
  • 06 آبان 1402 - 19:13
نوکر در حال دُم تکانی برای ارباب است
عبدالله مهتدی(نوکر و سرباز موساد) در همان ساعاتی ابتدایی حملات فلسطینیان به رژیم صهیونیستی، به جای دفاع از مظلومیت مردم فلسطین، پشت صهیونیست‌ها را گرفت و در پیامی، تمام قد از رژیم قاتل و کودک‌کش اسرائیل حمایت کرد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کُردتودی، «با بررسی محتوای تلویزیون ایران اینترنشنال، که با حمایت اطلاعاتی اسرائیل، به عنوان بخشی از جنگ تبلیغاتی علیه جمهوری اسلامی ایران به فعالیت می‌پردازد، روشن می‌شود که حمایت از آشوب‌های سال گذشته و حمایت از رهبران احزاب تجزیه‌طلب را، در دستور کار خود دارد، رهبرانی که خوابی جز شورش در شهر‌های مرزی و تجزیه برخی استان‌ها، در سر نداشتند.

همانند قبل، بخشی از مهمان این هفته‌ ایران اینترنشنال، از عناصری است که هدفی جز ایجاد ناآرامی در چند استان مرزی و تجزیه ایران نداشت ولی حالا برای طرفداری از اسرائیل مجدد، دعوت از عبدالله مهتدی شده است، شخصیتی کودک‌کُش که نه تنها اطرافیانش بلکه هیچ کدام از مردم کُرد او را قبول ندارند و مجدد با سخنانی نسنجیده در خصوص تنش‌های اخیر منطقه، ایران را سرمار معرفی کرده است.

همانطوریکه انتظار می رفت، عبدالله مهتدی(نوکر و سرباز موساد) در همان ساعاتی ابتدایی حملات فلسطینیان به رژیم صهیونیستی، به جای دفاع از مظلومیت مردم فلسطین، پشت صهیونیست ها را گرفت و در پیامی، تمام قد از رژیم قاتل و کودک‌کش اسرائیل حمایت کرد و فلسطینیان را تروریست خطاب کرد که این نشان می‌دهد که خود نیز حامی قتل و خونریزی و کودک‌کشی هستند.

اما لازم است اشاره به خیانت‌ها و کشتارهای این گروهک بپردازیم.

عبدالله مهتدی، شخصیتی خودفروخته و خودشیرین از نظر رسانه های غربی برای پیش بردن اهداف شوم خود، چهره‌ای که حنایشان نه تنها برای مردم ایران و حتی برای مردم کردستان رنگی نداشت، چرا که جنایت‌هایشان روز به روز در حال گسترش بود، مشارکت در بمباران زندان «دوله تو» و کشتار ۱۳۰ نفر، حامی فتنه سبز! عامل کشتار مهاباد، در شهریور ۸۹، در تمنای آشوب در ایران و کشتار مردم و فردی که در بحث تفرقه افکنی و آدم‌کُشی، مردی آب‌دیده شده است!

شخصیتی که خود در کشتار هزاران کودک و کُرد دست داشت اما با کمال پررویی تمام سر از رسانه های صهیونیستی درآورد تا با خودشیرینی های مجدد، در توهم رهبری کردستان ایران باشند.

مهتدی کودک‌کُش و گروهش را از آن جهت می‌توان یک گروه مافیایی دانست که حاضرند در برابر دریافت پول بیشتر، حتی هم گروهی‌های خود را به قتل برسانند! زیرا وقتی یک فرد یا یک گروه به هموطن خود خیانت کند، هرگونه خیانت دیگر از آن فرد یا گروه، به دور از انتظار نیست.

مهتدی در ۲ آذر ۱۳۹۸، از تخریب اموال مردم حمایت کرد و از امریکا خواست تا به طور جدی‌تر از اغتشاشگران حمایت کند! و همچنین اعتراف کرد که دستگیرشدگان از عوامل تحت امر این گروهک بودند.

عبدالله مهتدی و عمر ایلخانی‌زاده در ۲۸ آذر ۱۳۹۸، به طور مشترک با نمایندگان سنا و وزارت امور خارجه دیدار کردند.

آن‌ها از حزب کومله درخواست کردند که دستورات ارائه شده از سوی سرویس جاسوسی امریکا سیا را در کردستان پیاده کنند!

ناامن کردن مناطق مرزی محروم و کُردنشین، انتشار اخبار جعلی، شایعه‌سازی، حمله به وابستگان نظام خصوصاً نیرو‌های بومی، از اهم مامویت‌های محوله به مهتدی و گروهکش بود.

او حتی روابط پنهانی خود با اسرائیل را آشکارا بیان می‌کند و می‌گوید: «ما با دولت اسرائیل مشکلی نداریم!». این سخن را می‌توان، یک چراغ سبز به اسرائیلی‌ها برشمرد.

طبق گفته صاحب نظران، روابط کومله با اسرائیل از مدت‌ها قبل شکل گرفته و مهتدی تنها در آن گفتگو، این همکاری را قبل از آنکه فاش شود، افشا کرده است.

حال مهتدی که خود را شریک و دوست اسرائیل می‌داند در سخنانی ناسنجیده در رسانه اسرائیلی اینترشنال تهران را سرمار معرفی کرده و با ادعاهای پوچ دوباره دم از حمایت از مبارزات می‌زند، مردمی که گول نه تنها گروهک کومله و دموکرات بلکه رسانه های ضد انقلاب را نخواهند خورد چرا که اینها در کشتار مردم  و کودکان مظلوم غزه و فلسطین دست دارند.

سرکرده کومله با حمایتی که از رژیم کودک کش اسرائیل انجام داد، مهر تاییدی بر این ادعا که کومله سالهاست در حال اجرای فرامین موساد در داخل کشور است زد و نشان داد نوکر در حال دم تکانی برای ارباب است.

وجه اشتراک کومله مهتدی با رژیم صهیونیستی در یک چیز است؛ هر دو نتوانستند از پس مراقبت از خود بر بیایند، ارباب نتوانست از مرزهای خود محافظت کند، نوکر هم نتوانست یک اردوگاه ۱۰۰ نفره را رهبری و مدیریت کند!

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=20284
  • ارسال توسط : l

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.