حدیث روز

  • امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
2
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان:

نوجوانان ما در سال ۵۷ هیمنه پوشالی آمریکا را در هم شکستند

  • کد خبر : 21325
  • 13 آبان 1402 - 12:54
نوجوانان ما در سال ۵۷ هیمنه پوشالی آمریکا را در هم شکستند
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان گفت: نوجوانان ما در سال ۵۷ و در سال ۵۸ هیمنه استکبار را در هم شکستند و این روزها هم که ما شاهد جنایات رژیم سفاک و کودک‌کش صهیونیستی در غزه هستیم عمق فاجعه بشریت در حال رخ دادن است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کردتودی، ظهر امروز حجت‌الاسلام سید محمد سادات در گفتگو با خبرنگار ما در حاشیه راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان، با اشاره به اهمیت گرامیداشت یوم‌الله ۱۳ آبان، اظهار داشت: یوم‌الله ۱۳ آبان یادآور سه خاطره بزرگ تاریخی برای ملت قهرمان ایران اسلامی است که این حوادث در تاریخ کشور ما ثبت شده است.

 

وی با اشاره به جریانات تاریخی کشور، افزود: این سه حادثه شامل تبعید حضرت امام خمینی (ره) به ترکیه، تسخیر لانه جاسوسی و شهادت جمعی از دانش‌آموزان در دانشگاه تهران می‌شود که این سه حادثه یک وجه مشترک دارند که شامل استکبارستیزی ملت ایران و بخصوص استکبارستیزی نسل جوان و نوجوان ما خواهد بود.

 

وی ادامه داد: نوجوانان ما در سال ۵۷ و در سال ۵۸ هیمنه استکبار را در هم شکستند و این روزها هم که ما شاهد جنایات رژیم سفاک و کودک‌کش صهیونیستی در غزه هستیم عمق فاجعه بشریت در حال رخ دادن است.

 

حجت‌الاسلام سادات افزود: امروز جامعه جهانی شاهد جنایات رژیم صهیونیستی است و این ملت‌های آزادی‌خواه هستند که نمی توانند در برابر جنایات رژیم منحوس صهیونیستی سکوت کنند و اعتراضات خود را با فریادهای خود نشان می‌دهند

 

وی به نقش آمریکا در جنایات صهیونیست‌ها اشاره نمود و گفت: این جنایت‌ها با حمایت آمریکا و استکبار جهانی صورت می‌گیرد و جوانان ما و نوجوانان ما امروز باید عقبه نظام مقدس جمهوری اسلامی را درک کنند که چه مراحلی پشت سر گذاشته شده است که امروز ما به اینجا رسیده‌ایم و تمام تلاش خود را برای رشد و آبادانی بیش از پیش کشور بکار گیرند.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان در بخش پایانی سخنان خود با تاکید بر اینکه رژیم غاصب صهیونیستی در مسیر نابودی قرار دارد و به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی غیرقابل ترمیم خواهد بود، افزود: همانگونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرموده‌اند رژیم صهیونیستی به دست جوانان فلسطینی و محور مقاومت نابود خواهد شد و طولی نخواهد کشید که از این رژیم منحوس نامی در تاریخ باقی نخواهد ماند.

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=21325
  • ارسال توسط : m j

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.