حدیث روز

  • امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
4

نمایشگاه كتاب با تخفیف ۵۰ درصد در بیجار بازگشایی شد

  • کد خبر : 24527
  • 19 آذر 1402 - 8:09
نمایشگاه كتاب با تخفیف ۵۰ درصد در بیجار بازگشایی شد
 رئیس اداره ارشاد اسلامی بیجار گفت: نمایشگاه كتابی در بیجار با تخفیف20 تا 50درصد از امروز بازگشایی شد و تا 2دی‌ماه پذیرای علاقه‌مندان است.

مهدی سلطانی در گفتگو با خبرنگار کردتودی، اظهارداشت: در این نمایشگاه بیش از۲هزار عنوان و حدود ۵۰هزار جلد كتاب در عناوین مختلف ارائه شده است و با توجه به استقبال مردم درچند روز آینده تعداد بیشتری به این مجموعه اضافه خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه ایجاد پل ارتباطی با ناشران كشور و تخفیف‌های ویژه از ویژگی‌های مهم نمایشگاه در حال برگزاری بیجار است، گفت: در راستای جذب و فعال سازی حضور ناشران و فعالین در امور كتاب و تولیدكنندگان محصولات فرهنگی این اداره همراهی و همكاری بسیار خوبی خواهد داشت.

سلطانی با اشاره به اینکه باید به طریق مختلف راه‌های ارتباط و دسترسی مردم به كتاب و محصولات فرهنگی تسهیل گردد، گفت: یكی از این راه ها شناسایی فعالان با سابقه در بخش توزیع و برگزاری نمایشگاه كتاب است.

وی افزود: تعدادی از ناشران بعلت نداشتن موزع مناسب و همراهی ضعیف برخی شركت‎های پخش با مشكل حضور در شهرستان‌ها مواجه هستند، این اداره نیز برای رفع این مشكل در تلاش است، راه‌های ایجاد ارتباط كاری و همراهی این ۲ بخش مهم در عرصه كتاب را تسهیل كند.

رئیس اداره ارشاد اسلامی بیجار خاطرنشان كرد: تخفیف ۵۰درصدی برای یک كتاب در واقع فقط هزینه چاپ و حمل و نقل را هم تامین نمی‌كند و این درحالی است كه با همراهی با یكی از فعالان در بخش نشر و پخش این نمایشگاه با تخفیف ۵۰ درصد برپا شد.

او از همه ادارات، نهادهای و سازمان‌های مردم نهاد، فعالان در بازار محصولات فرهنگی و كتابفروشی‌های بیجار برای خرید از نمایشگاه دعوت كرد و ادامه داد: با توجه به هماهنگی كه با مدیر نمایشگاه به‌عمل آمده است برای ادارات فرهنگی و فعالان این عرصه در بیجار امكان همراهی بیشتر و مستمر در طول سال ایجاد شده است.

این نمایشگاه همه روزه از ساعت ۹صبح تا ۱۹:۳۰ شب به مدت ۱۵روز در مجموعه فرهنگی امیر نظام گروسی دایر است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=24527
  • ارسال توسط : گ ظ

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.